טויוטה פריוס

  • star
  • star
  • star
  • star
  • star

(3 חוות דעת)

מעוניין בייעוץ לרכישת רכב?

הדור החדש של טויוטה פריוס הוא חסכוני יותר מקודמו, על אף הגדלת נפח המנוע. הדבר מתאפשר בזכות תכנון מנוע מאוד מתוחכם ושילוב חכם עם יחידת החשמל החזקה. הביצועים גם הם השתפרו וכעת עומדים בתחרות עם משפחתיות גדולות בעלות מנוע 2.0 ליטר. בפנים היא מעט פחות חדשנית מהדור הקודם, אך עדיין מיוחדת (ועדיין לא מאוד איכותית בחומריה). רמת האבזור טובה למדי ונוחות הנסיעה השתפרה מעט ביחס לעבר, אך התנהגות הכביש נותרה מפוזרת מעט. טויוטה פריוס מרווחת מספיק לחמישה לא גדולים, אך השתפלות הגג מאחור משמעותה שגבוהים לא ייהנו ממרחב ראש גדול במיוחד. גורם המשיכה העיקרי כאן הוא צריכת הדלק, שיכולה לעבור את ה-20 ק"מ לליטר בשימוש עדין.

עוד
קבל הצעות לרכישת פריוס

נתונים טכניים - בחר דגם:

חוות דעת של האתר

חיובחסכון בדלק ; הסביבה תגיד לכם תודה

לשלילהמרווח ראש מאחור ; התנהגות כביש ; איכות חומרים

בשורה התחתונהלא ברמה של משפחתיות גדולות אחרות הנמכרות במחיר דומה. לחסכנים ומודעי-סביבה בלבד.

חוות דעת משתמשים

  • star
  • star
  • star
  • star
  • star

(3 חוות דעת)

  • כללי

    • star
    • star
    • star
    • star
    • star
  • נוחות

    • star
    • star
    • star
    • star
    • star
  • ביצועים

    • star
    • star
    • star
    • star
    • star
  • עלויות

    • star
    • star
    • star
    • star
    • star
  • הנאה

    • star
    • star
    • star
    • star
    • star
  • אמינות

    • star
    • star
    • star
    • star
    • star
+ הוסף חוות דעת משלך

חוות דעת אחרונה מאת אנונימי מתאריך : 30-03-2014

לחיובגולת הכותרת היא צריכת הדלק כמובן. לא משנה מה, צריכת הדלק לא יורדת מ-1 ל-20. אני נוהג רגוע ותמיד עם מזגן (קיץ, מה לעשות). אם תקרעו את האוטו אז כמובן שהצריכה תהיה גרועה יותר אבל במבחן החיים האמיתיים זאת הצריכה. אם אני נוסע חסכוני אני עושה צריכה של 1 ל-24. הצריכה הממוצעת שלי מהיום שהפריוס אצלי היא 1 ל-22 באופן קבוע.עם המזגן בפריוס יש מצבים שאני פשוט קופא. כשקנינו אותה התבאסתי שאין פתחי מיזוג לאחור אבל עד היום בחיים לא התלוננו. האוטו הופך למקרר.השליטה מההגה ממש מגניבה, היא מזכירה מסך טאץ' בסמארטפון, אני יכול להעביר את האצבע על הכפתורים בלי ללחוץ ואני אראה את זה בתצוגה הראשית בתלת מימד ובצבעוני מעל התצוגה הרגילה. יש גם הקרנה של המהירות ומצב מצערת על השמשה.המושבים והדיפונים בדלתות הם מקטיפה ומאוד מאוד נעימים למגע וגם מתנקים בקלות.הבגאז' גדול עם פתח הטענה רחב ונוח והמושבים האחוריים מתקפלים למצב שטוח לחלוטין. גם סף ההטענה של הבגאז' שטוח וניתן להוציא למשל שישיית מים ע"י משיכה החוצה בלי צורך להרים עם גב מכופף. יש גם עוד תא נפרד למטה עם הרבה מקום.אני 1.95 מטר על כ-95 ק"ג ויכול להגיד שהאוטו ממש מרווח. בין הרכבים היחידים שאני יכול לשבת בו מאחור בלי להתלונן על מרווח לרגליים, תענוג!יש GPS מובנה, טלויזיה, DVD, חיישני רוורס, מצלמת רוורס, דיבורית בלוטות', תמיכת גב תחתון חשמלית, בקרת שיוט, שליטה מההגה על הכל כולל המיזוג.מגיעה עם הנעה בכפתור ללא מפתח. השלט לא יוצא לי מהכיס. כשאני מתקרב לאוטו ומניח את היד על הידית הוא נפתח, כשאני יוצא אני פשוט מחליק את האצבע (כמו שחרור נעילה של אייפון) על גבי הידית והאוטו ננעל. חוסך התעסקות מיותרת עם המפתח, חובה בכל רכב. גם הידית הילוכים היא כמו ג'ויסטיק של פלייסטיישן ותמיד חוזרת למרכז לא משנה אם אני ב-D או ב-P.

לשלילהיש 6 רמקולים באיכות סבירה, הגיעו גם עם 8 רמקולים של JBL, לא יודע אם יש בארץ.המון תאי אחסון בכל האוטו, רק חבל שבדלתות הם לא גדולים יותר.ההגה לא מצופה עור ומרגיש מחוספס מידי, למרות מקדם הגרר הנמוך יש רעשי רוח מורגשים בשיוט על 130 קמ"ש וצפונה, חלק מהפלסטיקה ברמה נמוכה, הכיסוי הנגלל של הבגאז' לא עולה יחד עם הבגאז' בפתיחה של התא מטען, התנהגות כביש (טוב נו, פריוס...).

בשורה התחתונהלהגיע מ-A ל-B במינימום עלויות ומקסימום פרקטיות