הדור החדש של יונדאי i10 מסתמן כמתחרה רלוונטי מאוד בסגמנט מכוניות המיני. הממדים גדלו ועכשיו מדובר באחת ממכוניות המיני המרווחות בקטגוריה. גם רמת האבזור ואיכות החומרים שופרו, בעיקר כדי לעמוד בתחרות מבית (קיה פיקנטו). יש גם מנוע 1 ליטר חדש ומודרני, שהחליף את מנוע ה-1.1 ליטר של הדגם הקודם, ומשווק גם הוא עם אופציה חשובה לגיר אוטומטי. יונדאי i10 החדשה מגיעה גם בגרסת ה-1.25 ליטר האוטומטית, שהיא אמנם יקרה יותר אבל תתאים למי שבכל זאת צריך לעשות מידי פעם נסיעות בין עירוניות עם הרכב. כחלק מתהליך ההתבגרות של המותג, איכות החומרים בתא הנוסעים גבוהה יחסית למקובל אצל רוב המתחרות וגם רמת האבזור היא מהנדיבות בקטגוריה.
אבזור ואיכות חומרים; גרסת ה-1 ליטר הידנית;
צריכת דלק בדגמים האוטומטיים; ביצועים בגרסת ה-1 ליטר האוטומטית;
ממכוניות המיני הטובות בקטגוריה.
: רכב גדול במחיר קטן תת דגם:1.0 אוטומט Insight
המלצה -הרכב עצמו עשוי מחומרים לא הכי חזקים שכל שיפשוף חיצוני יהיה שריטה גדולה. לגבי הדלק, ציפיתי שיהיה יותר חיסכוני כי עדיין זה רכב קטן ולא מאזדה 3
לחיוב - תא מטען גדול מאוד ביחסית לפיקנטו וספייס סטאר ...גימור ופנים הרכב מושלם לשים דלק וליסוע להנות מכל רגע
לשלילה -
: רכב מיני שעולה באמינות וב ביצועים על רכבים גדולים יותר. תת דגם:1.0 Instyle
המלצה -אצלי הפך לרכב ראשון והמזדה הפכה לרכב שני. תענוג לנסוע בו מחוץ לעיר.
לחיוב - מרווח,אמין,זריז,חסכוני 15-16 לליטר (בדקתי כמה פעמים). הוא גם מאובזר ויפה לעין מבפנים ומבחוץ.
לשלילה - צריך להיות חסכוני יותר ממה שהוא.
: תמורה טובה למחיר תת דגם:1.25 אוטומט Supreme
המלצה -
לחיוב - תא מטען, נוחות, בידוד רעשים, עיצוב פנים.
לשלילה - צריכת דלק
הרכב עצמו עשוי מחומרים לא הכי חזקים שכל שיפשוף חיצוני יהיה שריטה גדולה. לגבי הדלק, ציפיתי שיהיה יותר חיסכוני כי עדיין זה רכב קטן ולא מאזדה 3
תא מטען גדול מאוד ביחסית לפיקנטו וספייס סטאר ...גימור ופנים הרכב מושלם לשים דלק וליסוע להנות מכל רגע
אצלי הפך לרכב ראשון והמזדה הפכה לרכב שני. תענוג לנסוע בו מחוץ לעיר.
מרווח,אמין,זריז,חסכוני 15-16 לליטר (בדקתי כמה פעמים). הוא גם מאובזר ויפה לעין מבפנים ומבחוץ.
צריך להיות חסכוני יותר ממה שהוא.
תא מטען, נוחות, בידוד רעשים, עיצוב פנים.
צריכת דלק
בסה"כ נהניתי מהאוטו. רכב מעוצב בטעם, מרווח לא רע יחסית למיני, מאובזר מאוד (!). צריכת דלק סבירה וביצועים שלרוב סיפקו אותי.
עיצוב חיצוני ופנימי. מי שישב בתא הנהג יבין. אבזור ברמה גבוהה.
יש מקום לשיפור בצריכת דלק.
מכונית שמרגישה איכותית כבר מרגע פתיחת הדלת כאשר שומעים את הצליל האיכותי של טריקת הדלת.
גימור איכותי, בידוד רעשים מצוין, ביצועים טובים, יחס תמורה לכסף מצוין. תא הנוסעים מרווח ורמת הגימור מצויינת לרכב בקטגוריה זו (USB, AUX, מערכת קול הנשלטת מההגה, מחשב דרך). ראוי לציין את שילוב הצבעים שמוסיף לאוירה (במיוחד בצבע חום מוקה כאשר צבע המרכב הינו אפור או שחור). המושב האחורי מרווח ונפח תא המטען הינו מהגדולים בקטגוריה.
הגה לא מתכוונן לעומק
הבריטים אוהבים את לקסוס IS, את ניסאן קשקאי קצת פחות
כלמוביל מפרסמת את מחירון 2015 לדגמי מיצובישי ויונדאי. הוזלות משמעותיות על האאוטלנדר הידני והלאנסר ספורטבק והתייקרות לא קטנה במגוון דגמי יונדאי
גרסת ה-1.25 ליטר האוטומטית של יונדאי i10 החדשה מפתיעה לטובה בכל מה שקשור לאבזור וביצועים, אבל לא מרשימה בצריכת הדלק. מבחן דרך.
מכונית המיני הקטנה של יונדאי זוכה לארבעה כוכבים במבחן הריסוק של EuroNCAP. מרצדס C קלאס מקבלת חמישה.
העיצוב, רמת האבזור ואיכות החומרים – יונדאי i10 החדשה היא מתמודדת חזקה במיוחד בסגמנט מכוניות המיני. מבחן דרך לשתי גרסאות ה-1 ליטר של העירונית הקטנה – ידני ואוטומט.
כלמוביל משיקה בישראל את הדור השני של ה-i10, מכונית המיני העירונית מבית יונדאי. תשווק בשתי גרסאות בנזין, ידני ואוטומט, במחיר שיחל ב-60 אלף ₪.
ה-i10 החדשה של יונדאי תהיה מרווחת, בטיחותית ומאובזרת מקודמתה. בתחילת 2014 היא צפויה להגיע גם לישראל, עם מבחר של שני מנועי בנזין.
תמונות ראשונות של יונדאי i10 החדשה, שתושק עוד השנה באירופה עם ממדים גדולים יותר ועיצוב חדש. אצלנו בתחילת 2014.