הדור הראשון של טויוטה פריוס התקבל בארץ בחשש גדול מאוד. בשאר מדינות העולם הוא היה להיט מכירות מיידי אבל הקהל הישראלי, ובמיוחד הקהל השמרן של טויוטה, קצת חשש מהמערכת ההיברידית המתקדמת של טויוטה. במבט לאחור, נראה שזאת הייתה טעות. מחירי הדלק שהמשיכו לעלות והעובדה שהמכונית בסך הכל שמרה על רמת אמינות גבוהה, הפכו את הדור הראשון של טויוטה פריוס לרכב מבוקש יחסית בשוק היד השנייה. לפריוס הזו מנוע בנזין בנפח של 1.5 ליטר שמשודך למנוע עזר חשמלי. לרכב יכולת תנועה מוגבלת על חשמל בלבד, כשבשאר הזמן שני המנועים עובדים יחד לשיפור צריכת הדלק. נוחות הנסיעה אינה מהמרשימות שפגשנו, בוודאי שגם התנהגות הכביש אינה מרשימה, אבל מה כל זה משנה כשאתם חוסכים דלק ככל שאתם נוסעים יותר בפקקים?
צריכת דלק; תא נוסעים עתידני;
לא זריזה כמו הדגם עם ה-1.8 ליטר;
הדור שלישי (החל מ-2008) עדיף