הקונה הוא הנציג של יונדאי בקטגוריית הג'יפונים הקטנים, אשר מתחרה ברכבים כמו מאזדה CX3, אופל מוקה והונדה HRV. הקונה מציג עיצוב מוחצן עם קווים חדים, ומגוון חלקי פלסטיק שחורים בבתי הגלגלים ובפגושים. תא הנוסעים של הקונה איכותי ומאובזר למדי ביחס לקטגוריה, עם מרווח טוב לנוסעים בזכות בסיס גלגלים ארוך יחסית של 260 ס"מ. הקונה מוצע בישראל עם יחידת הנעה אחת בלבד הכוללת מנוע 1.6 ליטר אשר מעביר את הכוח לכל ארבעת הגלגלים דרך תיבת הילוכים כפולת מצמדים עם 7 הילוכים, ובהתאם ביצועיו טובים למדי, אם כי צריכת הדלק לא חסכונית במיוחד.
אבזור, ביצועים.
צריכת דלק, אין גרסת כניסה מוזלת.
חבילה ייחודית ביחס לקטגוריה.
: רכב קומפקטי ,זריז ונוח. תמורה מצויינת מה גם שהוא יפה ומיוחד. תת דגם:1.6 פרימיום אוט' הנעה כפולה
המלצה -
לחיוב - המנוע חזק ולכן הנהיגה מהנה . הדבר מוסיף כמובן לבטיחות האקטיווית. מלא וגדוש בעזרי בטיחות. הבטיחות תוכננה לשוק האמריקאי.
לשלילה - צריכת דלק.אבל כידוע אין ארוחות חינם
יונדאי קונה המחודשת מגיעה לישראל עם מנוע שחוזק בכ-20 כ"ס נוספים ומחיר שעלה רק ב-1,000 ₪
יונדאי ישראל משיקה את הווניו – קרוסאובר קטן שיתחרה בקיה סטוניק וניסאן ג'וק, ומנצלת את המעמד כדי להשיק גם גרסה היברידית לקונה
יונדאי קונה מקבלת גרסת הנעה קדמית עם אותו מנוע, ביצועים טובים יותר, ומחיר נמוך יותר
מנוע גדול וחזק, עיצוב מוחצן ומחיר גבוה. יונדאי קונה לא רוצה שכולם יקנו אותה, אבל מה היא מציעה למי שרוצה להיות שונה?
יונדאי מפרסמת שני איורים ראשונים של הדור הבא של הסנטה. זה, כשלעצמו, לא ממש מרטיט, אבל יותר מכל דבר אחר זה רומז על הכיוון של היצרנית הקוריאנית
"חכם לא נכנס לצרה שפיקח יוכל לצאת ממנה" - אלה המכוניות שמציעות הכי הרבה מערכות בטיחות אקטיביות עד 200,000 ₪
יונדאי קונה נוחת בישראל ומתמקם בראש הקטגוריה עם חבילת ערך מעניינת של מנוע חזק, הנעה כפולה ואבזור עשיר, במחיר לא נמוך שיתחיל ב-134,000 ₪