אופל אסטרה GTC היא גרסת ה-3 דלתות הספורטיבית של האסטרה ה"רגילה". מדובר למעשה בקצת יותר מגרסת 3 דלתות, שכן ה-GTC מקבלת מערך מתלים משודרג שמשפר את התנהגות הכביש של המכונית ועושה עבודה לא רעה בכלל. תא הנוסעים מבוסס רובו ככולו על זה של האסטרה וככזה הוא סובל מאותם יתרונות וחסרונות. מצד אחד, הוא מציע איכות חומרים טובה ורמת אבזור נאותה. מצד שני, הנדסת האנוש מבולבלת בעיקר בשל שפע הכפתורים בקונסולה המרכזית. היצע המנועים של אופל אסטרה GTC כולל את מנועי ה-1.4 וה-1.6 ליטר טורבו-בנזין של אופל, בהספקים של 140 ו-170 כוחות סוס. בשני המקרים בשידוך לגיר אוטומטי 6 הילוכים ללא אופציה לגיר ידני. גרסת ה-1.4 ליטר מספקת ביצועים פושרים למדי בעוד גרסת ה-1.6 ליטר מספקת ביצועים טובים למדי. אך זו האחרונה סובלת מתיבת הילוכים אוטומטית לא מספיק רהוטה שמפריעה גם בנהיגה מנהלתית וגם בנהיגה ספורטיבית. בנוסף סובלת גרסת ה-1.6 ליטר מצריכת דלק גבוהה, שאינה מגובה בביצועים שווי ערך. לחיוב יש לציין את השמשה הפנורמית הקדמית, שמספקת חויית נסיעה בלתי רגילה.
עיצוב חיצוני; שמשה פנורמית;
גיר אוטומטי לא טוב; ביצועים בדגמי ה-1.4 ליטר;
עוד דגם מפוספס מבית אופל, וחבל...
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על אופל אסטרה GTCאופל אסטרה GTC היא מכונית שמעניקה מלוא החופן אפיל ספורטיבי עם עיצוב דרמטי, אבל מתקשה לפרוע את הדברים כאשר היא נדרשת לרגש
גרסת השלוש דלתות המעוצבת של האסטרה מקבלת מנוע עם 170 כ"ס. המחיר - החל מ-163,000 ש"ח
אופל חושפת את ה-OPC אקסטרים קונספט – דגם קונספט של גרסה קרבית במיוחד לאסטרה שצפוי להגיע לייצור בשנה הבאה.
אופל אסטרה GTC נראית מצוין ויש לה מנוע טורבו, שני מרכיבים חשובים ביותר במכונית ספורטיבית. אבל על הכביש היא קצת מתבלבלת ונשארת בעיקר עם השיק.
משפחת האסטרה נחשפת במלואה, ביחד עם מתיחת פנים קלה לשנת 2012.
אופל משיקה בישראל את אופל אסטרה GTC, גרסת קופה נאה וספורטיבית של האסטרה טורבו.
סדנת הביצועים של אופל (OPC) מציגה את האסטרה OPC – אופל אסטרה קופה (GTC) על סטרואידים.
שיווקה של גרסת האסטרה GTC קופה החדשה יחל בקרוב ברחבי אירופה. תוצע עם מגוון מנועי בנזין ודיזל ומקום לחמישה נוסעים.