שברולט קרוז, המשפחתית החדשה מבית ג'נרל מוטורס הגיעה ארצה בקול תרועה רמה, עם הבטחות לבטיחות, איכות, מרווח וטכנולוגיה בראש החנית של הסגמנט. בפועל, לאחר שקולות ההתרשמות מהמראה והגודל נדמו, נותרנו עם מכונית ממוצעת – אבל בטח שלא מובילת סגמנט. נכון, הבטיחות מצוינת, רמת האבזור נאה ובנסיעה שברולט קרוז בסדר ברוב התחומים, אבל אין כאן שאר רוח. המנוע ותיבת ההילוכים האוטומטית שופרו משמעותית בדגמי 2011, וכעת עומדים בסטנדרטים המקובלים בסגמנט. ב-2012 הגיעה ארצה שברולט קרוז טורבו - גרסת טורבו חזקה, מאובזרת ויקרה של הקרוז, שהיא גם האיכותית והמומלצת ביותר מבין שלל גרסאותיה של הקרוז. ב-2013 הופסק שיווקה של גרסת הטורבו וב-2014 החל שוב שיווקה, הפעם במחיר אטרקטיבי יותר. כן, גם אנחנו התבלבנו מכל העדכונים והשדרוגים שעברה שברולט קרוז במרוצת השנים.
תחושה מכובדת ; מרווח ; אבזור ; בטיחות
צריכת דלק ; יכולת דינמית
גלובליזציה היא קונפורמיסטיות
: רכב מאובזר, זול, ונוח לנסיעה. תת דגם:1.6 אוטומט LS
המלצה -תצרוכת דלק בנסיעה משולבת סביב ה 1-10.5. רכב לטעמי בין היפים על הכביש בצורה מרובעת שכזאת
לחיוב - יציב על הכביש, אבזור רחב גם ברמה בסיסית, תא מטען ענק,אמינות ממוצעת ומעלה, מחיר זול לקנייה.
לשלילה - חלשה קצת בעליות, גיר מבולבל לעיתים, שוק מכירה מת.
: רכב יפה ומפנק תת דגם:1.8 אוטומט LT
המלצה -אוכלת דלק משולב 1 ל 10 ,אוטו יפה ונעים לנסיעה,מרגישים אמריקה יש גם מחליף דיסקים 6 דיסקים
לחיוב -
לשלילה -
:
המלצה -
לחיוב -
לשלילה -
תצרוכת דלק בנסיעה משולבת סביב ה 1-10.5. רכב לטעמי בין היפים על הכביש בצורה מרובעת שכזאת
יציב על הכביש, אבזור רחב גם ברמה בסיסית, תא מטען ענק,אמינות ממוצעת ומעלה, מחיר זול לקנייה.
חלשה קצת בעליות, גיר מבולבל לעיתים, שוק מכירה מת.
אוכלת דלק משולב 1 ל 10 ,אוטו יפה ונעים לנסיעה,מרגישים אמריקה יש גם מחליף דיסקים 6 דיסקים
רכב חזק נעים לנהיגה אמין מאובזר בצורה טובה מאוד כולל מולטימדיה מקורית של שברולט לי יש את גירסת סטיישן מאוד מרוצה
חזק חסכונות אם נוהגים נכון מאוד מאובזר
מיטלים קצת קשים לטעמי
UMI יבואנית מותגי GM האמריקנית לישראל הודיעה היום על הרחבת אחריות לתיבות ההילוכים האוטומטיות שלה וכן החזר כספי מלא ללקוחות שתיקנו את התיבה על חשבונם
שברולט חושפת דור חדש למכונית המשפחתית קרוז. קלה יותר, מרווחת יותר, טכנולוגית יותר. אצלנו בקיץ 2016.
דגמי הטורבו של שברולט קרוז חוזרים לישראל לאחר הפסקה ארוכה ויחליפו בהדרגה את דגמי ה-1.6 ליטר. מחיר החל מ-124 אלף ש"ח לגרסת ההאצ'בק.
דגמי הטורבו של שברולט קרוז צפויים לחזור לישראל בתחילת שנת 2014, הפעם במחיר אטרקטיבי ותחרותי מבעבר.
ב-UMI מגיבים לירידת שערי המטבע ומוזילים את מחירי דגמי הקרוז השונים: האצ'בק החל מ-119 אלף ₪, סדאן החל מ-121 אלף ₪ וסטיישן החל מ-123 אלף ₪.
UMI פותחת את שנת 2013 בישראל עם השקה של שלושה דגמים מחודשים - ספארק, סוניק וקרוז - אליהם יצטרפו בהמשך השנה כחמישה דגמים חדשים נוספים.
מתיחת הפנים שעברה הספארק לשנת 2013 מגיעה לישראל, ביחד עם סוניק וקרוז משודרגות שיוצעו במחיר נמוך יותר.
תמונות ופרטים נוספים של שברולט קרוז סטיישן פורסמו. תציע גרסת דיזל חדשה ותגיע לשוק בעוד כחצי שנה.
מבחן דרך לשברולט קרוז: בשברולט לקחו את הקרוז 1.8 ליטר המוכרת, שידכו לה מנוע טורבו אירופאי והעבירו אותה לייצור בארצות הברית. והתוצאה?
מבחן דרך לשברולט קרוז: בשברולט לקחו את הקרוז 1.8 ליטר המוכרת, שידכו לה מנוע טורבו אירופאי והעבירו אותה לייצור בארצות הברית. והתוצאה?