Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שברולט קרוז


מאיר ב.
שימו לב! השרשור הזה בן 4988 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לאחרונה נגמר הסכם הליסינג שלי והזמנתי דרך החברה בה אני מועסק רכב חדש.

קצין הרכב בחברה שלח עבור כל רכב שהוצע דף המכיל הסבר על הרכב.

ע"פ האמור בדפי המבחן בחרתי בשברולט קרוז.

 

הרכב החדש הגיע ומשנכנסתי לתוכו התברר לי שאני יושב בקדילאק...

 

בזה נגמרו כל המחמאות שלי.

 

רבותי, המושג, 'לא סוחב', קיבל אצלי משמעות חדשה.

לא חשבתי שיש רכב כזה שמשרד התחבורה נותן לו אישור לנוע על הכביש.

 

הרכב מצוייד במנוע 1600 ותיבת הילוכים אוטומטית בעלת 6 מהירויות.

התיבה עסוקה כל הזמן בלהחליף הילוכים (יש לה הרבה להספיק), המצב מייצר תת תאוצה במהירויות נמוכות דבר שלמעשה בשעת נהיגה יוצר תחושה שהרכב נבלם.

ביציאה מחניה, ביחוד עם החנייה נמצאת במורד והיציאה היא במעלה, הרכב לאחר תזוזה של מספר מילימטרים מחליף הילוך ולמעשה התאוצה נבלמת.

 

הדבר אקוטי גם בהקפות כיכר בהם הנהג נדרש לעירנות, לזריזות ולנסיעה מבוקרת ולעיתים איטית.

בעקיפות, הרכב אינו מסוגל לתת את התאוצה הנדרשת כיון שלמחשב לוקח זמן להחליט באיזה הילוך להמצא, לפעמים בקיק דאון, הוא מוריד מחמישי לשלישי ומייצר עודף כח שמלווה ברעש מנוע שמעולם לא שמעתי בשום רכב שהייתי בו ופרץ תאוצה מסוכן.

 

לא אחת מצאתי את עצמי מאיים להתנגש ברכב שלפני.

 

בכלל, תחושת הנהיגה ברכב היא שיש קיר לפני הנהג שהרכב צריך לדחוק קדימה...

 

הרכב אינו מיועד לנסיעה בעיר עקב תפקודה הלקוי של מערכת ההנעה בעיקר במהירויות נמוכות.

עלי לציין שבירידות הרכב מתפקד טוב...

 

ממבחני דרך שקראתי הוזכרה בעיית סחיבה אבל לא מודגש שבעיית הסחיבה ברכב זה היא מסוג אחר ולא דומה לבעיות סחיבה ברכבים מקבילים.

כתבי הרכב די מתפתלים בתאור אך אין להבין מדבריהם את הבעיות האמיתיות, נו ברור, איזה כתב רכב רוצה לקלקל קשרים אם יבואן שעשוי בעתיד להזמינו להשקת רכב חדש באתר אקזוטי.

 

בגלל שלרכב אין יכולת תאוצה רציפה אני קובע בזאת שמדובר בכלי רכב מסוכן!

 

אני הודעתי לקצין הרכב אצלנו שאני מבקש להחזירו ולצייד אותי ברכב יותר קונבנציונאלי.

ליבי עם כל אלו שתקועים איתו...אני חושב שיקרו אסונות.

 

האם במכוניות היוקרה בעלות תיבות אוטומטיות מרובות הילוכים קורות תופעות דומות?, אני מסופק.

מדובר במשגה הנדסי של שידוך בין מנוע למערכת תמסורת שאינם מתאימים.

 

הרכב נח בצורה בלתי רגילה, זהוא מקרה קלאסי של 'אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו'.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מצטער עבורך...

האם ייתכן שעדכון תוכנה יעזור?

היו לאחרונה מספר שירשורים לגבי הרכב הנ"ל והוא נקטל בצורה גורפת.

כשלי נגמרה תקופת הליסינג לפני כחצי שנה שקלתי לקחת את הקרוז שכן די התלהבתי מתיבת ההילוכים המתקדמת עם ששה הילוכים (לאחר נסיון מוצלח עם תיבת חמישה הילוכים בסיביק) אולם בסוף משיקולי תא מטען בחרתי ב I30 CW שיש לה רק ארבעה הילוכים ואני די מרוצה מתפקוד הרכב למרות שהתיבה בעלת רק ארבעה הילוכים (מיושנת) מאד הפריעה בבחירה וכמעט גרמה לי לרדת מהיונדאי אולם בסופו של דבר הלכתי על זה והרכב סביר בהחלט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני, כמו meir_gi התלבטתי בתחילה בין הקרוז ל i30 cw ולבסוף בחרתי ביונדאי שממנה אני די מרוצה.

הקרוז אכן מייצגת מראה יותר יוקרתי ו"קרבי", אך הספיקו לי מספר חיפושים ברשת על מנת לרדת ממנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטער לומר, אבל ממש ממש נסחפת עם עצמך.

נכון שהרכב לא סוחב כל כך ומרגיש כבד, אבל מפה ועד מסוכן?!

יש לי את הרכב כבר שנה, ואני מרוצה ממנו מאוד.

נכון, הוא דיי כבד ולפעמים זה מעצבן אבל מסוכן הוא ממש לא.

רכב מאוד נוח, יפה, גדול, בעל נוכחות בטיחותי וכו'.

האוטו הזה בכלל לא אוטו מרוצים, אבל אוטו מעולה למשפחה ולנסיעות רגילות.(שזה מה שצריך לא?)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מסכים שהרכב הוא לא פאר היצירה במונחים של נהיגה,

כשחברה טובה ביקשה את עצתי איזה רכב כדאי לה לקחת ממקום העבודה ,

התשובה היתה קלה :

לא את הקרוז.

לקחתי את הזמן להסביר לה שהרכב נראה מליון דולר וגדול אבל אחרי שתכנס ותנהג היא לא תאהב את התוצאה.

הרכב הקודם שלה היה מאזדה שלוש [הצורה הישנה] והשיקול הראשון שלה היה שהיא תרגיש שהרכב זריז ומרגיש דינאמי כמו המאזדה.

לצערה היא עובדת באמדוקס והם די מגבילים את יכולת הבחירה שלה.

מה שנשאר לה לבחור בין סיטרואן C4 לבין הקרוז לבין ה 308 של פיג'ו.

הלכנו על דרך השלילה והסברתי לה,

כל המכוניות לעיל לא ירגישו זריזות כמו המאזדה אבל .

הקרוז ממש מעצבנת לנהיגה ושתעזוב את המספרים שנראים על הנייר זה פשוט לא זה [אחרי נסיעת מבחן קצרה היא הסכימה אתי].

לגבי ה C4 הרכב פחות מרווח מה 308 ומרגיש פחות איכותי מבפנים.

היא בחרה ב 308 ונהנית מכל רגע.

היא אומרת שהרכב לא מרגיש זריז ומהיר אבל כנראה שהתוצאה נובעת בגלל בידוד טוב של רעש [היא נוהגת באופן קבוע ב"ספורט מוד" ].

אבל כשהיא מסתכלת על הספידומטר היא לא מאמינה שהיא כבר על 140.

שמחתי לעזור לה.

טוב שם טוב משמן טוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממבחני דרך שקראתי הוזכרה בעיית סחיבה אבל לא מודגש שבעיית הסחיבה ברכב זה היא מסוג אחר ולא דומה לבעיות סחיבה ברכבים מקבילים.

כתבי הרכב די מתפתלים בתאור אך אין להבין מדבריהם את הבעיות האמיתיות, נו ברור, איזה כתב רכב רוצה לקלקל קשרים אם יבואן שעשוי בעתיד להזמינו להשקת רכב חדש באתר אקזוטי.

 

בלה בלה בלה... קל נורא לזלזל בעבודה של אנשים ולהאשים אותם בחוסר מקצועיות, אה? מה אני אגיד לך, עדיף שהיינו כותבים "מוריד מחמישי לשלישי ומייצר עודף כח שמלווה ברעש מנוע שמעולם לא שמעתי", מדברים על להתנגש ברכב שלפנינו, כותבים שהרכב "לא מיועד לנסיעה בעיר", שאין לו יכולת תאוצה רציפה וקובעים שהרכב מסוכן! יודע מה, אולי היינו גם מוסיפים שמבפנים הוא מרגיש כמו קאדילק. אז אולי היינו מקצועיים באמת.

 

מציע לך ללמוד להתמודד עם משהו קצת שונה מה-4-הילוכים-אוטומט שהתרגלת אליו עד עכשיו. אין ספק שהקרוז היא מהאיטיות שבמשפחתומטיות, אבל קצת פרופורציה בבקשה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מענין אם החברת ליסינג בכלל תרצה לשמוע מזה ולהחליף את הרכב... למה לא עשית נסיעת מבחן?

חתמת חוזה (שלוש שנים?) על סמך נייר ששלחו לך?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שהכי טוב, שתכנס לרכב ישן (דגש על ישן, הכי עתיק שתמצא, ולא ספורטיבי !), ואז תראה מהו רכב שלא סוחב.

בינינו - הגזמת קצת. בסה"כ (לאחר שנהגתי ברכב כזה) ההבדלים בתאוצה בין הקרוז למקבילותיה, אינו כ"כ גדול כפי שאתה מתאר (ביחס לתאוצה ולסחיבה).

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השיעור שקיבלת זה לא לוותר על נסיעת מבחן ברכב שישמש אותך ל 3 שנים. בקשר לכתבי הרכב, לחפש המלצות מפורשות של לא לקנות נדיר שתקבל מהם, את הרמזים הקטנים שזורקים הם אלה שאתה צריך לשקול ולבדוק בזכוכית מגדלת בנסיעת מבחן.

אני מבין לגמרי מה אתה אומר על הרכב, ממש לא מסכים עם זה שהוא נראה כמו קאדילק, הוא נראה משוכלל ועתידני מבפנים אבל משהו שם צועק זול ומנסה יותר מדי להרשים. מישהוא שאני מכיר קיבל אותו אחרי הונדה, ההבדל להגדרתו תהומי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

אמנם הבחור הלך קצת רחוק מדי, אבל אסור להתעלם מהעובדות שמדובר ברכב לחלוטין לא בשל

עם מוגבלויות מוחשיות מאוד, גם לנהגים שרגילים לסטנדרט הפשוט של 1.6 אוטומט.

התיבה מתנהגת באופן לא צפוי, לא הגיוני ובעיקר באיטיות וכשזה מגיע למצב עקיפה רגיל, זה עלול להפוך למצב לא נעים בכלל.

התיבה גם ממהרת להגיע להילוכים גבוהים, גם בנסיעה איטית בעיר.

מניסיון קצר על האלטרנטיבות, היא בהחלט יותר איטית מהן (מאזדה 3, i30, פלואנס).

בקיצור, מאוד מסורבל, הרבה בעיטות מהגיר שלא יוצרות שום מהירות ובעיקר הרבה שואו על כלום. הקנקן ריק :lol:

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בלה בלה בלה... קל נורא לזלזל בעבודה של אנשים ולהאשים אותם בחוסר מקצועיות, אה? מה אני אגיד לך, עדיף שהיינו כותבים "מוריד מחמישי לשלישי ומייצר עודף כח שמלווה ברעש מנוע שמעולם לא שמעתי", מדברים על להתנגש ברכב שלפנינו, כותבים שהרכב "לא מיועד לנסיעה בעיר", שאין לו יכולת תאוצה רציפה וקובעים שהרכב מסוכן! יודע מה, אולי היינו גם מוסיפים שמבפנים הוא מרגיש כמו קאדילק. אז אולי היינו מקצועיים באמת.

 

מציע לך ללמוד להתמודד עם משהו קצת שונה מה-4-הילוכים-אוטומט שהתרגלת אליו עד עכשיו. אין ספק שהקרוז היא מהאיטיות שבמשפחתומטיות, אבל קצת פרופורציה בבקשה.

 

רוני

 

פותח השירשואר אולי קצת הגזים בתיאורים (פרץ כח) אבל אתה ממעיט דפקט רציני שיש לקרוז וזה התיבה האומללה שלה!

הייתה לי קרוז במשך 4 חודשים שבהם עשיתי מעל 20K ק"מ (בעצם 3 קרוזים, לאחת הראשונה נישבר הגיר והשנייה הייתה רכב לימון רציני) ואני חייב לציין שהרכב בושה וחרפה על גבול הלא בטיחותי בעקיפות והכי חשוב: בהישתלבות בתנועה!

עם התיבה הנ"ל הגעתי למצבים שאחרי האטה למהירות של כמעט עצירה הרכבב לא הסכים להאיץ במשך כמה שניות טובות ורק אז היה מוריד בחבטה אדירה לראשון (אם בכלל) בנוסף הרכב באמת מרגיש כאילו הוא עוצר לפעמים וממש הגעתי למצבים שבהם בדקתי האם בטעות לא שכחתי הנדברקס מורם :shock:

כמו כן בנסיעה של 80 קמש האצה ל110-120 אורכת כאורך הגלות, לא רק בגלל שלמנוע אין כח (ובאמת אין לו) אלא שיכולות לעבור גם 5(!) שניות מרגע לחיצה על דוושת התאוצה על הסוף ועד להורדת ההילוכים וזה מאוד מסוכן ביציאה לעקיפה.

במצב הטיפרוניק לוקח לתיבה לפעמים גם 3(!) שניות להעלות הילוך מרגע שנתת תה את הפקודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איתי, מה שכתבת יכול באותה המידה להתייחס למכונית עם DSG - מגיבה באופן לא צפוי במהירויות פקק, ממהרת לעלות להילוך הגבוה ומורידה שלושה הילוכים אם תצטרך פתאום קצת כוח. נכון, היתרון ב-DSG הוא שההעברות מהירות יותר והיא פחות מבזבזת מכוח המנוע, אבל עדיין...

אגב, מבחינת ביצועים נטו הקרוז נחותה רק במעט ממזדה 3 החדשה וטויוטה קורולה, נניח. ההבדל טמון בעיקר בעצלות וחוסר העקביות של תיבת ההילוכים. בזה אני מסכים לחלוטין עם fish. ועדיין לא הייתי מגדיר את זה כ"מסוכן" יותר ממאזדה 3 שיוצאת לעקיפה. אם אתה בא לעקוף ולא סומך על הבינה המלאכותית של התיבה, תוריד הילוך ידנית ותעקוף. ממילא במשפחתטומטית 1.6 זו פעולה מסוכנת, אז לסמוך על התיבה?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש :evil:

בקרוב תראה הרבה על הצג של הלוח שעונים את המספר 95 (רמז, וזה לא בשביל להזכיר לך שצריך לתדלק ברכב דלק 95) ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תוכל להסביר את הבדיחה גם למי שמימיו לא נהג ביצירת הפאר הזאת?

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מישהו זוכר שלפני פחות משנה מוסף ממון של "ידיעות אחרונות" בחר בקרוז כמשפחתית החדשה הטובה ביותר?

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=285661

 

לא ייאמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4988 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...