שברולט קרוז היא נציגתה של שברולט בקטגוריית המשפחתיות. בדור הנוכחי מציגה הקרוז קפיצת מדרגה משמעותית לעומת הדור הקודם. הקרוז מציעה מידות נאות ביחס לקטגוריה עם בסיס גלגלים של 270 ס"מ, תא הנוסעים שלה מרווח, פרט למרווח הראש במושב האחורי שמעט מצומצם. נוחות הנסיעה בקרוז טובה למדי וכך גם בידוד הרעשים. הקרוז מוצעת בישראל עם יחידת הנעה אחת, מנוע טורבו בנזין בנפח 1.4 ליטר בשידוך לתיבת הילוכים אוטומטית.
נוחות נסיעה, ביצועים, אבזור.
מחסור במערכות בטיחות מתקדמות, מרווח ראש במושב האחורי.
קפיצת מדרגה משמעותית למשפחתית של שברולט.
לקראת שנת 2019 שברולט מחדשת את הספארק, הקרוז, המאליבו והקאמרו עם עיצובים מחודשים ואבזור משופר
שברולט קרוז בדור השני שלה עומדת בפני אתגר כפול – להיות תחרותית בקבוצה צפופה במיוחד וגם לשפר את התדמית של הדגם בשוק המקומי. יצאנו לנסיעה כדי לראות איפה היא מצליחה ואיפה פחות
הדור החדש למכונית העולמית של שברולט מתחילה את השיווק בישראל במחיר של החל מ-125 שקלים, במקביל הודיעה היבואנית על תחילת שיווק מתיחת הפנים לג'יפון טראקס וכן על אפליקציית שירות