תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • שברולט
  • שברולט קרוז
  • תחילת שיווק - שברולט קרוז החדשה

    שברולט קרוז

    הדור החדש למכונית העולמית של שברולט מתחילה את השיווק בישראל במחיר של החל מ-125 שקלים, במקביל הודיעה היבואנית על תחילת שיווק מתיחת הפנים לג'יפון טראקס וכן על אפליקציית שירות

    • 22-11-2016
    • מאת: קינן כהן, צילום: יצרן

    חברת UMI יבואנית שברולט לישראל הודיעה על תחילת שיווק הדור השני למכונית המשפחתית הקומפקטית של החברה – הקרוז. מבחינת היבואנית קרוז החדשה היא מכונית חמישית המושקת על ידה השנה וקדמו לה המאליבו, האיקווינוקס, הקמארו והספארק – אך היא אמורה להיות החשובה והמשמעותית ביותר לנפח המכירות של היבואנית ולא רק לה – קרוז החדשה, כמו קודמתה היא המכונית הגלובלית של שברולט והציפיות ממנה גבהות מאוד.

    וזה לא שהתנאים בשוק מציירים לה חיים קלים. כאשר הושקה הקרוז  הקודמת בשנת 2009, היא זכתה לפתיחה חזקה מאוד בישראל בשנתיים הראשונות שלה, אבל מאז איבדה גובה במהירות. עם בעיות תדמית ואמינות שהובילו לסחירות נמוכה והתרחקות של הקונים ממנה הביאו אותה למצב בו גם לאחר החלפת יחידת הכוח ותיבת ההילוכים היא עדיין לא התאוששה. העובדה הזו, יחד עם כניסה שלה לסגמנט ההולך וננטש בידי הלקוח הפרטי לטובת ג'יפונים וקרוסאוברים – מצביעים שחיים קלים לא הולכים להיות פה.

    את המענה לבעיה הראשונה שלה תנסה היבואנית לפתור חלקית ועד כמה שאפשר, באמצעות מערך הטרייד אין שלה שיציע ללקוחות הקרוז היוצאת הצעות עדיפות על אלו של המתחרות.

    קרוז החדשה העושה שימוש בפלטפורמה חדשה (עליה גם נשענת אופל אסטרה), הוסיפה ס"מ למימדיה כמעט בכל כיוון וכעת אורכה 466 ס"מ, הרוחב 179 ס"מ ו-1.5 ס"מ נוספו לבסיס הגלגלים שלה, העומד על 270 ס"מ מקובלים לקבוצתה. תא המטען של תצורת הסדאן עומד על 393 ליטרים לא מאוד מרשימים לקבוצתה.

    המכונית תגיע גם בשתי רמות גימור, LT לרמת הכניסה ופרימייר מאובזרת. בשברולט מתגאים מאוד באבזור של הקרוז החדשה ורואים בו את אחת מנקודות החוזק שלה מול המתחרות. כך למשל רמת הגימור הבסיסית מגיעה עם מערכת מולטימדיה עם קישוריות מלאה למכשירי אפל או אנדרואיד ומסך מגע 7 אינץ' נשלטת מההגה, בקרת שיוט, מראות מתקפלות חשמלית, חישוקי 16 אינץ', בקרת שיוט ועוד. רמת הגימור פרמייר מוסיפה ריפודי עור, חישוקי 17 אינץ', מערכת teen driver לניטור ודיווח על הנהיגה של המשתמשים ברכב, הנעה מרחוק, כניסה ללא מפתח, בקרת אקלים, מושב נהג מתכוונן חשמלית מצופה עור ועוד. רמת גימור זו תהייה זמינה אך ורק בתצורת 4 דלתות.

    בסעיף הבטיחות, למעט מספר מרשים של 10 כריות אוויר, שברולט קרוז נעדרת את מערכות הבטיחות המתקדמות שמציעות לא מעט ממתחרותיה דוגמת בלימה אוטומטית או התראת סטייה מנתיב.

    בתחום יחידת הכוח היא מיישרת קו עם התחרות ולמעשה נמצאת עם המובילות בקבוצתה בסעיף הזה. מנוע 1.4 ליטרים טורבו עם 153 כ"ס ב-5,600 סל"ד ומומנט של 24.4 קג"מ ב-2,000 סל"ד, הכוח עובר דרך תיבת הילוכים אוטומטית בעלת שישה יחסי העברה ובחברה מצהירים על 7.7 שניות למאה קמ"ש.

    מחירי קרוז החדשה מתחילים ב-125 אלף שקלים לגרסת ה-LT בתצורת ההאצ'בק, 130 אלף שקלים לתצורת הסדאן ו-135 אלף שקלים לרמת הגימור פרימייר שתגיע כאמור בתצורת הסדאן בלבד.

    שברולט טראקס – מתיחת פנים

    הג'יפון של שבורלט שהוצד בשנת 2013 עבר מתיחת פנים ומקבל את המראה העדכני של חזית דגמי שברולט החדשים. באותה ההזדמנות מתעדכן גם תא הנוסעים ומקבל תוספת אבזור הרלוונטית בעיקר לרמת הגימור LT -  מערכות מולטימדיה עם קישוריות מלאה לטלפונים ניידים עם מערכות הפעלה של אפל או אנדרואיד, מצלמת נסיעה לאחור, פתיחה והנעה ללא מפתח וכן חישוקי 16 אינץ'. יחידת הכוח נותרה ללא שינוי ומנוע ה-1.4 ליטר טורבו מפיק 140 כ"ס.

    מחירו של טראקס המחודש יעמוד על 123 אלף שקלים לרמת הגימור LS ו-133 אלף שקלים לרמת הגימור LT.

    מלבד המכוניות עצמן, השיקה היבואנית גם אפליקציית לקוחות חדשה, שבדומה לאפליקציות דומות של יבואנים אחרים מאפשרת לבעלים לנהל את הממשק עם המכונית בהיבטים של תחזוקה שוטפת עם ספר רכב מקוון, פתיחת קריאת שירות במרכזי השירות, קבלת הצעות מחיר ועוד ישירות מהטלפון הנייד.

     

    dddd