Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נסיעת מבחן על הקרוז 1.8 - רשמים אישיים


DriveEasy
שימו לב! השרשור הזה בן 5450 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

 

ראשית התנצלות קטנה, אינני שייך לקהילת מכורי ההגה ומכאן הדיווח הבא לא יכלול מושגים כגון יכולת משיכה,

ושאר מושגים עתירי טכניות. בנוסף לכך אינני עובד של או מקושר לאנשי ולכן לא אוכל לפרט "כמקורב לנושא".

 

לאחרונה אני מסיים את הליסינג של רכבי - רנו מגאן 2006 (קבוצה 2).

לאחר מספר שנים, אני יותר מיכול להגיד כי הרנו הינו רכב מדהים מבחינת נוחות, בטיחות וכו'.

אני גם יכול להרגיע מספר אנשים, לא סבלתי מדי מבעיות (למרות היות הרכב מטופל בליסינג).

 

מאידך, חיפשתי רכב משפחתי קבוצה 3 היודע לתת מרחב ומצד שני מעניק קצת יותר "פינוקים" ממאפרה וחלון חשמלי קידמי. לאחר הרבה לבטים החלטתי לבחון את הקרוז החדשה, בגרסתה המשודרגת לקבוצה 3 (מנוע 1800 ושאר פינוקים).

 

לפני מספר ימים יצא לי לנהוג עליה במשך כ - 40 דקות לבדי כחלק מנסיעת מבחן לקראת החלטה סופית, להלן הרשמים:

 

נוחות ומרחב:

גם בהשוואה למגאן הרכב נוח מאוד, המושבים נוחים והמרחב מקדימה ומאחורה יותר מאשר מספק, מאידך אין לכיסאות שליטה על אחיזת הגב, אלא רק כיוון לצירים העיקריים : למעלה, קדימה אחורה, זווית הכיסא ומשחק עם המשענת.

במושב האחורי המרווח טוב וחלוקת המושב נוחה, יתרון נוסף הינו כי המושב האחורי שטוח לחלוטין, מה שמאפשר למשפחה למקם שלוש כיסאות ילדים (כמובן ישנם עיגוני איזופיקס לכולם).

תא המטען נראה רחב עם כי קטן בהשוואה למגאן. משענת היד ניתנת לכיוון (מחליקה קדימה ואחורה) ומספקת תמיכה טובה ליד.

 

איבזור:

חישני אורות, חישני גשם, חישני לחות (מפשיר אדים), חישני חניה (צפצוף פנימי המשתנה בהתאם למרחק הרכב מהמכשול האחורי), למרות שדווח לא ניתן לבחון בפועל אך יש גם חישני בקרת איכות אוויר במזגן.

המזגן הינו דיגיטאלי וכלל בקרת אקלים (יש פתחי איוורור מאחורה אך זה איננו מזגן מפוצל).

מראות הצד הינן חשמליות ומיקום הכפתורים נוח ומזיר עיצובים מוכרים מהפוקוס. המראות כוללות מפשיר אדים.

המראה האחורית כוללת מנגון אוטומטי נגד סינוור. בקרת השיוט נוחה ונשלטת מגלגל ההגה כולל הפעלה, ניתוק וחידוש (באותה מהירות). קיים גם מנגנון המונע הפעלה לא מכוונת של בקרת השיוט.

הרכב מציוד במחליף דיסקים מובנה ושישה רמקולים ואיכות הסאונד נשמעת סבירה בהחלט (לא בדקתי את עוצמת הבאסים).

ברכב יש התראה על חגורות לנוסע הקידמי ולנהג (כולל מנורה) וכמובן אפשרות לנתק את כרית האוויר לנוסע (באמצעות המפתח).

ההגה מתכוונן לגובה ולעומק. בדגם שבחנתי היה גם חימום למושבים הקידמיים אבל לא מצעתי איזכור לזה במפרט.

 

מאכזב היה לשמוע שבניגוד לדגם שבחנתי בגרסה שתגיע לארץ המסך לא יהיה צבעוני אלא כחול וקטן מהמוצג.

גרסת הבסיס תכלול מסך קטן אף יותר.

 

חווית הנהיגה:

ובכן כפי שהנחתי "מטוס" היא לא, בחנתי אותה בנסיעה בכביש עירוני ובנסיעה בכביש 6.

תיבת ההילוכים הינה אוטומטית (6 הילוכים ואופציית טיפטרוניק). יכול להיות שאני לא רגלי להילוכים קצרים אך עושה רושם שהיא די מתאמצת בעת "זינוקים" ורק לאחר שעוברים את מחסום ה – 90 קמ"ש הרכב מתרווח ומתנהג כמו מנוע 1800 אמיתי. ולמרות כל זאת לא נשארתי ברמזור מאחור אלא התברגתי במקום טוב באמצע +.

ההגה מעט מנותק אך התחושה טובה גם בפניות ואפשר לנתק את בקרת המשיכה ואז מרגישים יותר טוב "את הכביש".

מרחב הראיה הינו טוב, אין תחושה שאתה יושב מעל כמו ב-B4 אך אין את הבעיה שנפוצה במאזדה 3 בקשר לאובדן המרחב בכביש.

הבלמים מעט רכים, אך מגיבים בצורה טובה (אני לא בדקתי בלימת חירום את זה אני משאיר למומחים).

רעש המנוע גבוה מדי פעם באופן תמוה , שומעים את הטורים בהילוכים הקצרים אבל מבט על מד הטורים לא מלמד כי המנוע במצוקה.

באופן כללי למעט בתאוצה חזקה, הרעש העיקרי הינו בתא הינו שקט.

מיקום האורות לא נוח, היות ויש חיישן תאורה זה פחות רלבנטי לי, אבל מומלץ לשים לב לבעלי רמות הגימור הנמוכות יותר.

לסיכום:

אני התרשמתי לטובה, אולי בגלל שלא ציפיתי לקבל מטוס או רכב מירוץ אלא רכב משפחתי טוב. ברור לי שמומחי הרכב פה יקטרגו על עוצמת המנוע, מצד שני אין לי ממש תיבה של שישה הילוכים אוטומטית להשוות אליה.

אני כבר החלטתי והגלגלים שלי צפויים לנחות בארץ בסוף החודש (אי"ה). אני מקווה שעזרתי לחלקכם.

Logic will get you from A to B, Imagination will take you anywere

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

תגיד ליחצן ששלח אותך, שפעם הבאה יהיה יותר יצירתי.

 

נ.ב אין לי שום דבר לומר על הרכב, לא נהגתי עליו, אבל מוזר שנרשמת במיוחד לפורום כדי לכתוב על הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק אני רואה חלק מהקוד מאחורי ההודעה (font=times bla /font וכו')?

 

 

אתה לא לבד, גם אני, ממש אי אפשר לקרוא את הביקורת ככה.

שיעורי פיסיקה גרעינית באוף טופיק.

את הריתוך יש לבצע כך שהאלקטרודה תמוקם מחוץ למאיץ באופן שיהיה קו ראייה ישיר להיקף הפנימי של הדוד, אחרת המיסוך של המאיץ יפגע אנושות באפקט ההגנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא לבד, גם אני, ממש אי אפשר לקרוא את הביקורת ככה.

זה לא ביקורת ולא נעליים. אתה באמת מכיר מישהו שבוחר לרשום UMI במקום שברולט? אתה לא אומר הלכתי ל"דלק מוטורס" אלא הלכתי למאזדה.

ביקורת ישראלית עדין עוד אין, מאחר והיבואן עדין לא מאפשר לעיתונאים לבחון את הרכב, ללקוחות תמימים, כן. למרות שזה ממש לא מובן- סה"כ הרכב עושה רושם חיובי אשר מצליח ליישר קו עם המתחרות, דבר שהאופטרה הקודמת הייתה יכולה רק לחלום.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים הגזמתם,

 

1. לא אני לא מייחצן ובאמת שלא מעניין את ה ... שלי אם תתרשם או לא.

2. מצטער על התווים המיותרים, בעיית HTML קטנה.

3. כפי שציינתי אינני מקצוען בתחום ולכן "הלכתי ל - UMI" == סוכנות שברולט, ושאר החיות באזור התעשיה ליד שוהם.

4. אכן חלקכם צדקתם, בסך הכל חוות הדעת חיובית ובכל מקרה אני כבר בפנים (לטוב וייתכן גם לרע).

5. אינני "לקוח תמים" אני יודע בדיוק מה בחרתי, לפחות זה על סמך שיקול דעת מושכל ולא על בסיס "מה שהעדר אמר".

6. אם יש דבר שמגעיל אותי זה שבתוך פורום "מקצועי" כמות המתמרצים עצומה. כנראה שמידע מקצועי אמיתי ניתן לקבל

רק בחו"ל.

7. אכן נירשמתי רק לאחרונה (אני מחליף רכב פעם בשלוש שנים) ובין לבין אינני עוסק בתורת הבלתי אפשרי,

המטרה לרישום היתה לקבל מידע מקצועי ממביני עניין ומכאן גודל האכזבה (עיין ערך 6).

חוות הדעת שלי איננה מקצועית וככזו לא נועדה "לתמרץ" רכב כזה או אחר.

 

ובכל אופן מי שזה סייע לו בהצלחה,

לגבי כל המקטגרים, תעשו לעצמכם טובה, לכו תשברו את החזירון בבית ותיקנו מכונית פליימוביל.

 

תהנו :wink:

Logic will get you from A to B, Imagination will take you anywere

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפותח השרשור

 

אהבתי את שתי הודעותיך נתת סקירה על הרכב מנקודת מבט של משתמש ברכב שאינו מתיימר להיות "מומחה" לרכב, כפי שחלק מחברי הפורום מתיימרים להיות. ומצאת ברכב גם יתרונות וגם חסרונות וכולם מנקודת המבט הסובייקטיבית שלך

 

אהבתי עוד יותר את חתימתך, ענקית לטעמי.

 

תהנה מבחירתך

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכבוד על היוזמה ,בפורום זה עם אתה לא מיתעניין באחד הרכבים מבית צמפיון מוטורס אז אתה או הרכב לא ניחשבים,יש לך את האופציה של עריכת ההודעה אז נישמח עם תוכל לתקן אותה כדי שנוכל ליקרוא בקלות וכמו שצריך.

:fadein:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5450 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...