יונדאי אטוס הקדימה את זמנה בישראל. הרבה לפני שמכוניות מיני עירוניות וקטנות הפכו כאן ללהיט, שיווקה כאן יונדאי את האטוס שלא זכתה להצלחה. המכונית הקטנה הזאת, ששווקה גם תחת השם אטוס-פריים, היא למעשה האמא המיתולוגית של ה-i10 המוכרת והמצליחה. היא צוידה במנוע בנזין קטן בנפח של קצת פחות מליטר אחד, שהוצע גם עם גיר ידני וגם עם גיר אוטומטי. הביצועים היו די טובים, כל עוד נשארתם בתוך גבולות העיר. מחוץ לעיר המצב הפך להיות מעט פחות טוב, גם בשל העדר מוחשי בכוח וגם בשל היציבות הגבולית של המכונית. דווקא רמת הבטיחות של יונדאי אטוס הייתה טובה לזמנה, עם 2 כריות אוויר וציון של 3 כוכבים במבחן הריסוק האירופאי (כן, פעם זה היה נחשב לציון טוב). יונדאי אטוס הציעה צריכת דלק נמוכה ורמת אמינות גבוהה, שהפכו אותה למבוקשת יחסית בשוק המשומשות. קצת חבל שכחדשה היא לא הצליחה במיוחד בישראל, כמו רוב מכוניות המיני העירוניות הקטנות.
צריכת דלק; אמינות;
התנהגות כביש; עיצוב חיצוני;
קטנה, חסכונית ועושה את העבודה
: רכב מצויין שמחזיק מעמד שנים-עם עלויות קטנות במוסכים פרטיים -לא בשל החברה-נוח-עם הנאה מנהיגה-עם צריכת דלק בלי מזגן בעיר-טנק דלק שלם ל350 קמ-בלי מזגן בין עירונים-400 קמ לתנק דלק במהירות של 90-100 קמ לשעה.שירות היבואן לא מספק אותי תת דגם:1.0 אוטומט
המלצה -
לחיוב - אוטו מצויין.
לשלילה - במוסכים של היבואן מכירים פי 2-3 מי הפרטים. זמן המתנה לטיפול פי 2-3 מי הפרטים
עזרה באבחון תקלת גיר אוטומטי באטוס
אוטו מצויין.
במוסכים של היבואן מכירים פי 2-3 מי הפרטים. זמן המתנה לטיפול פי 2-3 מי הפרטים