Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רעשי טיקטוקים מאוד חזקים מאיזור הפולי של משאבת המיים - יונדאיי אטוס


vogivog
שימו לב! השרשור הזה בן 4986 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הרכב שנת 98 ידני, הוחלפה משאבת מיים לפני כשבועיים. ההחלפה נעשתה כמו שצריך (אני מכונאי בין היתר). מה שכן לפני כשבוע החלו דפיקות מאוד מאוד חזקות מאיזור המשאבה ואולי אף מהפולי היושב עליה. מה שמוזר הוא שמתי שאני מדליק אורות הרעש נעלם לחלוטין ושאני מכבה הוא חוזר וזאת בסרק. כאשר אני מתחיל בנסיעה וממשיך בכל הילוך שהוא הרעש פשוט מיתגבר ונהיה יותר רציף וזה לא משנה אם האור כבוי או דולק. אני מכיר טוב את המכניקה בריכבי אבל בתופעה שכזאת עוד לא ניתקלתי. אם אני נימצא בניוטרל ונותן גז הרעש מופיע לשניה ונעלם עם העלעת הגז בניוטרל. מה זה יכול להיות?! למה דווקא בנסיעה הוא מופיע וכאשר הגז בניוטרל זה נעלם? למה דווקא שהאורות כבויים זה מרעיש ושהם דלוקים הכל בסדר? אולי רצועות האביזרים מתוחות מידי?

מחכה בקוצר רוח לעזרה כי אני כבר מיואש. תודה חברים.

:)
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תבדוק חופשים בפולי ואת מידת המתיחה של הרצועות (אביזרים, משאבת מים וכו').

Night Driver כתב:

באגירה הוא מומחה החייזרים פה. תעלי תמונה של יצור עם יותר מ 4 רגליים והוא מיד יספר לך מי הוא, איפה הוא גר ומה ההורים שלו עושים.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני למען האמת חושד יותר ברצועות שהם מתוחות מידי... רצועת האלטרנטור ורצועת משאבת ההגה ששניהם ניפגשים בפולי של משאבת המיים. האם רצועות מתוחות מידי יכולות לגרום לדפיקות עזות עד כדי כך? ואני מדבר על דפיקות שמעירות את השכנים...לא סתם טיקטוקים קלים. והגיוני שהרעש לא יהיה תמידי עם הנעת הרכב ועד כיבויו?

:)
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם יחד עם משאבת המים החלפת טיימינג ? אם לא על זה נאמר-הלכה חמורו ויצא שכרו בהפסדו .

הסיבה- ברוב הרכבים היפניים והקוריאניים,שקיימת בהם חגורת תזמון היא יושבת יפה עם המותחן שלה מעל משאבת המים.

כרדי להחליף משאבת מים יש לפרק טיימינג ואם כבר פירקת יכולת להחליף.

יתכן ומדובר ברעש של מיסב משאבת המים/מותחן של הטיימינג או כל דבר אחר באיזור.

אני למען השקט הנפשי-הייתי גורר למוסך ומטפל לפני שיגרמו נזקים כבדים וכואבים מאוד לכיס.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ביונדאי אטוס שלי הייתה לי בעיה דומה של דפיקות והיא נבעה מהאלטרנטור.

הבעיה הייתה מתחזקת כאשר הרצועה הייתה מתוחה ואם הייתי מרפה אותה קצת היא הייתה נחלשת.

לאחר פירוק האלטרנטור נמצא שהיתה בעיה עם המיסב האחורי שלו.

הטבעת החיצונית של המיסב איבדה אחיזה והחלה להחליק ולקפוץ בתוך המקום בו היא יושבת.

איתור הבעיה היה בעזרת צינור גינה פשוט באורך 30 ס"מ. קצה אחד באוזן ועם הקצה השני תטייל באזור הרעש.

תוך רגע תמצא מהיכן בדיוק הרעש.

אם אתה מאוד רוצה, אפשר גם להשתמש בסטטוסקופ של רופא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב שנת 98 ידני, הוחלפה משאבת מיים לפני כשבועיים. ההחלפה נעשתה כמו שצריך (אני מכונאי בין היתר). מה שכן לפני כשבוע החלו דפיקות מאוד מאוד חזקות מאיזור המשאבה ואולי אף מהפולי היושב עליה. מה שמוזר הוא שמתי שאני מדליק אורות הרעש נעלם לחלוטין ושאני מכבה הוא חוזר וזאת בסרק. כאשר אני מתחיל בנסיעה וממשיך בכל הילוך שהוא הרעש פשוט מיתגבר ונהיה יותר רציף וזה לא משנה אם האור כבוי או דולק. אני מכיר טוב את המכניקה בריכבי אבל בתופעה שכזאת עוד לא ניתקלתי. אם אני נימצא בניוטרל ונותן גז הרעש מופיע לשניה ונעלם עם העלעת הגז בניוטרל. מה זה יכול להיות?! למה דווקא בנסיעה הוא מופיע וכאשר הגז בניוטרל זה נעלם? למה דווקא שהאורות כבויים זה מרעיש ושהם דלוקים הכל בסדר? אולי רצועות האביזרים מתוחות מידי?

מחכה בקוצר רוח לעזרה כי אני כבר מיואש. תודה חברים.

תבדוק אם הברגים שמחזיקים את הפולי למשאבת מים סגורים חזק.

וגם תבדוק שבטעות לא הפכת ברגים ושמת שם ברגים ארוכים מדי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ביונדאי אטוס שלי הייתה לי בעיה דומה של דפיקות והיא נבעה מהאלטרנטור.

הבעיה הייתה מתחזקת כאשר הרצועה הייתה מתוחה ואם הייתי מרפה אותה קצת היא הייתה נחלשת.

לאחר פירוק האלטרנטור נמצא שהיתה בעיה עם המיסב האחורי שלו.

הטבעת החיצונית של המיסב איבדה אחיזה והחלה להחליק ולקפוץ בתוך המקום בו היא יושבת.

איתור הבעיה היה בעזרת צינור גינה פשוט באורך 30 ס"מ. קצה אחד באוזן ועם הקצה השני תטייל באזור הרעש.

תוך רגע תמצא מהיכן בדיוק הרעש.

אם אתה מאוד רוצה, אפשר גם להשתמש בסטטוסקופ של רופא.

יש מצב שאכן הבעיה מהאלטרנטור. גם לא מיזמן עוד שהמשאבה הקודמת הייתה מותקנת גם נישמעו באיזשהו שלב דפיקות מטורפות שכאלה ואפילו נידלקה לי נורת אלטרנטור פעמיים ומאז היא לא נידלקה שוב. כיצד ניתן לתקן זאת במידה ומדובר במיסב של האלטרנטור? האם זה דורש החלפה של כל האלטרנטור?

:)
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להערכתי הלא מקצועית הבעיה נובעת מכך שיש בעיה מכנית באלטרנטור. כאשר אתה מדליק אורות אתה מעמיס על האלטרנטור וכנראה משכך את הדפיקות על ידי הקטנת החופש לצד המשיכה של הרצועה. סתם רעיון, תבדוק ותעדכן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובות חברים.

עידכון קטן, הקשבתי עם צינור חלול לאט לאט מהיכן הרעש נובע וניראה שזה כלל לא מגיע מהאלטרנטור אלא יותר מכיוון מותחן הטיימינג. אני מיתכוון בימים הקרובים לפתוח את הטיימינג ולראות אם זה אכן משם. האם מותחן יכול להגיע למצב של דפיקות שכאלה ומידי פעם להפסיק עם הרעש או להמשיך כמו הסממנים שקיימים כרגע? האם זה יכול לנבוע מרצועת טיימינג שאינה מתוחה מספיק או מתוחה יותר מידי?

:)
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שאתה הולך להתעסק עם הטיימינג רק כדי להיות בטוח ב 100% מציע לך לשחרר לגמרי את רצועת האלטרנטור ואף להסיר אותה (יתכן שתצטרך לפרק גם את שאר הרצועות לשם כך)

תניע את המנוע ללא רצועות כלל למשך 20 שניות ותראה שהרעש ממשיך.

אם הוא ממשיך אין מנוס מהתעסקות עם הטימינג.

אם אין רעש אז אל תמשיך לטימינג

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז הנה לו עידכון....

רצועות האביזרים הוסרו ללא הטיימינג, הרעש לא נעלם במלואו אלא מאוד נחלש ונשמע עדיין שזה בא מהמותחן. הסרתי את המותחן של הטיימינג ובחוץ סובבתי אותו ונישמע ממנו מין שריקות קלות. היסתכלתי עליו מכל הכיוונים והבחנתי בכמות מאוד רצינית של שמן או בעצם גריז שיצא ממנו ככל הניראה. האם מיסב המותחן בתוכו מכיל גריז?

:)
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4986 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...