Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מזגן מקפיץ את הטורים למשך זמן רב- יונדאי אטוס 98


vogivog
שימו לב! השרשור הזה בן 5382 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הרכב - יונדאיי אטוס 98 ידני.

מה שקורה זה שברגע שאני מפעיל את המזגן במצב ניוטרל אז הכל טוב ויפה והוא מקרר כמו שצריך והמנוע עובד כמו שצריך מבחינת סיבובי מנוע. אך בעת לחיצה על דוושת הגז ועזיבתו הטורים נישארים גבוה ולא יורדים ישר לעוד איזה חצי דקה בערך. בנסיעה אני הכי מרגיש את כל העניין הזה לקראת רמזור שהרכב ממש דוחף את עצמו קדימה בהורדת ההילוכים כי הטורים ממש נישארים על גבוה, והרכב מסרב לעצור בקלות עד שהטורים מצליחים להיתייצב להם שוב. למישהו יש רעיון מה זה יכול להיות?

זה קורה כל זה רק שהמזגן עובד. אציין שבמשך תקופת החורף כימעט ולא הפעלתי את המזגן שככל הניראה זה היה טעות שהיא זו שגרמה למצב. השאלה מה ניתן כרגע לעשות במצב שכזה?

סליחה על החפירה ותודה מראש לעונים. :)

:)
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע כמה זה חמור אצלך אבל אצלי גם יש לעיתים תופעה דומה.

אצלי זה אוטומטי ואני צריך ללחוץ ממש חזק על הבלמים כדי להתגבר על המנוע כשהמזגן עובד.

התופעה קיימת מהיום בו הרכב היה חדש לגמרי (אני יד ראשונה)

חייתי עם זה 7 שנים שהרכב אצלי, זה לא כזה נורא, אני מניח שזה מצב מתוכנת במחשב הרכב על מנת שהמנוע לא יתכבה כאשר המזגן פועל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע כמה זה חמור אצלך אבל אצלי גם יש לעיתים תופעה דומה.

אצלי זה אוטומטי ואני צריך ללחוץ ממש חזק על הבלמים כדי להתגבר על המנוע כשהמזגן עובד.

התופעה קיימת מהיום בו הרכב היה חדש לגמרי (אני יד ראשונה)

חייתי עם זה 7 שנים שהרכב אצלי, זה לא כזה נורא, אני מניח שזה מצב מתוכנת במחשב הרכב על מנת שהמנוע לא יתכבה כאשר המזגן פועל.

השאלה אם זה לא מגביר את הבלאיי במנוע או לפחות מעלה משמעותית את צריכת הדלק?

:)
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא עיניין של בלאי מנוע זה פשוט לא תקין אני לא מכיר את מערכת ניהול המנוע ברכבך לכן אני לא יודע לומר אם הרמת הטורים נעשית ע"י מחשב ניהול המנוע או על ידי מרים טורים

אתה יודע לומר האם ברכבך קיים שקע דיאגנוזה OBD 2 או לא?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא עיניין של בלאי מנוע זה פשוט לא תקין אני לא מכיר את מערכת ניהול המנוע ברכבך לכן אני לא יודע לומר אם הרמת הטורים נעשית ע"י מחשב ניהול המנוע או על ידי מרים טורים

אתה יודע לומר האם ברכבך קיים שקע דיאגנוזה OBD 2 או לא?

אין לי מושג. מצטער. אבל ממה שהספקתי פה לקרוא אני מבין שבסוג הרכב הזה זו בעיה מוכרת. אפשר על פי כך לדעת מה הכיוון של הבעיה?

:)
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5382 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...