Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ ברכישת יונדאי אטוס 2003


Y67
שימו לב! השרשור הזה בן 5043 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

אני מחפשת רכב אמין זול ובעיקר חסכוני בסביבות ה30 אלף שקל שישמש אותי בעיקר בנסיעות למכללה מהרצליה לת"א כל יום ורציתי לקבל כל פיסת מידע אפשרית לגבי יונדאי אטוס 2003 אוט' לפני שאני מחליטה לקנות אותו ואם יש אלטרנטיבות עדיפות יותר בהתחשב בצרכים שלי שציינתי

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום.

כאשר הייתי סטודנט בת"א, היה בבעלותי אטוס משנת ייצור 01 שנסע גם נסיעות בין עירוניות לדרום פעם בשבועיים.

אין לי תלונות על הרכב הזה בהתאם למה שהוא היה מיועד בתקופה ההיא שזה לנייד אותי ואת חברתי דאז, במרכז הארץ, לחנות בכל פינה ורווח, ולחסוך לי בעלויות השוטפות- את הכל הוא מילא בהצלחה.

ד"א, היום לדרישות שאני צריך, הוא לא היה עולה על הפרק. ומכאן שהכל עניין של מה הדרישות: מחיר הביטוח ממש בדיחה (יצא לי 2900 מקיף+חובה), הטיפולים במחיר נמוך ביותר, דלק סביר כ1-13 ממוצע (כאשר ברגעי משבר דוושת הדלק הייתה נדבקת כמעט לקורת רוחב). יש לציין שהוא ממש לא בטיחותי עם כרית אויר אחת וללא ABS אך עדיין יש לו 3 כוכבי בטיחות סבירים.

דבר נוסף הוא שלרכב הזה יש (לפחות היה לפני כ3-4 שנים) שוק מטורף ומכרתי אותו ב4000 מעל למחירון כאשר בכל יום כמעט, היה לי פתק של התעניינות לקנייה על השמשה.

וכאן אני מגיע לחלופה השנייה במחיר הזה והיא הפיאט פנדה המקסימה, חדשה יותר (מתחילה משנת 05), מאובזרת ובטוחה יותר (אם כי במבחן הריסוק גם לה 3 כוכבי בטיחות אך ישנן 2 כריות אויר וABS), חסכונית יותר ונאה הרבה יותר. גם לה יש שוק מטורף ויהיה לך קשה מאוד למצוא אחת מיד פרטי עם נתונים טובים. לגיסי יש אחת כבר 3 שנים והוא מרוצה מאוד (0 תקלות, וחיסכון ענק בהוצאות הדלק).

בגדול, גם האטוס וגם הפנדה יעשו את העבודה ואת מוזמנת לערוך חיפוש בפורום הזה על שני הרכבים הנ"ל, אני בטוח שתמצאי עוד מידע שימושי.

בהצלחה.

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סה"כ אני מצטרף לדברי המגיב מעלי, הפנדה מודרנית יותר וזה מורגש,יש האומרים שצריך מזל בכל מה שנוגע לתיבה האוטומטית של הפנדה שהיא בעצם רובוטית ויש לה קלאץ'-מצמד מעט רגיש ומאד יקר. יש פנדות שעברו 100,000 ק"מ ללא החלפת מצמד ויש כאלו שהחליפו כבר ב-20,000 ק"מ..

 

לאשתי יש אטוס 1998,דגם 2003 שבו את מתעניינת מעט שונה ו"מודרני יותר" אבל רק במעט... האטוס הוא רכב בסיסי ביותר אבל לצורך תנועה בעיר הוא מפתיע ביעילותו,הוא נכנס לכל חור ולכל רווח,התמרון קל מאד,הראות לכל הכיוונים טובה,הישיבה גבוהה ונוחה,יש לו הגה כח,חלונות חשמל קדמיים,כרית אויר ודלת חמישית שכולם מקילים על החיים.

 

רכב מעולה שבמעולים לעיר. מחוץ לעיר ובכבישים מהירים הוא אינו מומלץ ובמהירות של מעל 100 קמ"ש הרכב רועש למדי והתחושה הכללית אינה נעימה.

 

הבטיחות רחוקה מלהיות בסטנדרט המוביל היום אבל גם המחיר רחוק,האטוס אמינה מאד וזולה מאד לאחזקה !

 

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5043 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...