הדור השלישי של מיצובישי אאוטלנדר ממשיך את קו המוצרים הנוכחי של היצרנית ומתמקדת באלמנטים כמו חיסכון בדלק ושימושיות, זאת בניגוד לרכבי הפנאי האחרים בקטגוריה ששמים דגש על עיצוב או ביצועים. האאוטלנדר מציע צריכת דלק טובה בכל הגרסאות בהן הוא משווק בישראל, בנזין, דיזל וכמובן בגרסה ההיברידית הנטענת. אבל הקלף החזק שלו הוא דווקא בסעיף השימושיות, שם מקבלות כמעט כל הגרסאות של מיצובישי אאוטלנדר החדש שבעה מקומות ישיבה, שהופכות אותו לאחד מהיחידים בקטגוריה עם אופציה שכזו. שימו לב במיוחד לגרסת הדיזל הנהדרת, שמספקת ביצועים טובים וצריכת דלק נמוכה. ב-2014 עבר הרכב מתיחת פנים קלה וקיבל מערכת מולטימדיה כסטנדרנט בכל הדגמים האוטומטיים. באותה השנה הגיעה ארצה גם הגרסה ההיברידית-נטענת של האאוטלנדר, שמציעה יכולת נסיעה חשמלית טהורה לטווח של כמה עשרות קילומטרים.
צריכת דלק; 7 מקומות ישיבה;
עיצוב; ביצועים בגרסת הבנזין;
קרוסאובר שימושי וחסכוני;
: אוטו ענק עם צריכה קטנה, מעולה למשפחות. תת דגם:2.0 Invite
המלצה -תמורה מעולה לכסף. רכב בטיחותי שמתאים למשפחה גדולה או לבעל עסק עצמאי.רכב עם נוכחות.
לחיוב - צריכת דלק מעולה (1:13 משולב). נסיעה חלקה ורגועה מאוד. יש כוח זמין במידת הצורך. רכב מרווח מאוד עם הרבה מקום אחסון.
לשלילה - הנדסת אנוש לא טובה, לדוגמה פתחי המזגן. רכב משעמם לנהיגה, זו לא אלפא.. אבזור נמוך לגרסה הידנית.
: מצב מצוין ,אפס תקלות, אמין,חסכוני מכונית משפחתית תת דגם:2.0 אוטומט Instyle 7 מקומות
המלצה -רכב אמין ביותר , נוח לנהיגה , לא רכב מרוצים , ממלא את יעודו, קוטר סיבוב קטן , מאד נוח לחניות בעיר, אל אף גודלו , חסכוני מאד למרות המנוע הגדול יחסית , עולה את עליות ירושלים והגליל בלי שום קושי ובעומס מלא.
לחיוב - חסכוני,אמין , נוח , הישיבה בו מאד מרווחת לעומת רכבים אחרים ,חלונות אחורים כהים , החלונות ניסגרים אוטומטית בנעילת הרכב. פלוס אדיר , מולטימדיה , מצלמה אחורית חישני חניה אחורים .
לשלילה - לא רכב מרוץ , יש פיצויי בהעברה להילוך ידני,
: רועש ולא יציב תת דגם:2.0 אוטומט Instyle 7 מקומות
המלצה -לא שווה את המחיר. התאכזבתי.
לחיוב - שירות מהיר ואדיב במרכז שירות.
לשלילה - לא בטוח על הכביש.קפיצים קשים ולא מרוסנים לרכב ב175000ש"ח! רועש מאד ובפרט בעליות.
חברי הפורום סוקרים את מיצובישי אאוטלנדר PHEV ההיברידי. האם הוא חסכוני והאם הוא משתלם?
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על מיצובישי אאוטלנדרתמורה מעולה לכסף. רכב בטיחותי שמתאים למשפחה גדולה או לבעל עסק עצמאי.רכב עם נוכחות.
צריכת דלק מעולה (1:13 משולב). נסיעה חלקה ורגועה מאוד. יש כוח זמין במידת הצורך. רכב מרווח מאוד עם הרבה מקום אחסון.
הנדסת אנוש לא טובה, לדוגמה פתחי המזגן. רכב משעמם לנהיגה, זו לא אלפא.. אבזור נמוך לגרסה הידנית.
רכב אמין ביותר , נוח לנהיגה , לא רכב מרוצים , ממלא את יעודו, קוטר סיבוב קטן , מאד נוח לחניות בעיר, אל אף גודלו , חסכוני מאד למרות המנוע הגדול יחסית , עולה את עליות ירושלים והגליל בלי שום קושי ובעומס מלא.
חסכוני,אמין , נוח , הישיבה בו מאד מרווחת לעומת רכבים אחרים ,חלונות אחורים כהים , החלונות ניסגרים אוטומטית בנעילת הרכב. פלוס אדיר , מולטימדיה , מצלמה אחורית חישני חניה אחורים .
לא רכב מרוץ , יש פיצויי בהעברה להילוך ידני,
מיצובישי אאוטלנדר, רכב הפנאי-שטח המצליח, מתחדש במתיחת פנים. העיצוב אגרסיבי יותר, רמות האבזור עודכנו, בידוד הרעשים שופר ומחיר גרסת ה-5 מושבים האוטומטית הוזל.
מיצובישי מעדכנת את האאוטלנדר PHEV עם מתיחת פנים הכוללת שינויים לעיצוב וכמה שיפורים קלים למערכת ההנעה ההיברידית.
מתיחת הפנים הנוכחית של האאוטלנדר מטפלת בעיצוב הפושר ומבטיחה "אין ספור שדרוגים טכניים". בינתיים, רק לדגם האמריקאי
מיצובישי חושפת פרטים ראשונים על מתיחת הפנים הקרובה של האאוטלנדר וחושפת שתי תמונות רשמיות ראשונות של הרכב
מטעינים אותו בלילה, ובבוקר נוסעים (כמעט) בחינם לעבודה על חשמל. מיצובישי אאוטלנדר PHEV הוא הרכב הכי מתקדם טכנולוגית שתוכלו לרכוש היום בישראל, גם אם הוא לא נראה כזה.
כלמוביל מפרסמת את מחירון 2015 לדגמי מיצובישי ויונדאי. הוזלות משמעותיות על האאוטלנדר הידני והלאנסר ספורטבק והתייקרות לא קטנה במגוון דגמי יונדאי
מיצובישי נותנת למשפחתית ולדגם הידני של רכב הפנאי זריקת אטרקטיביות בדמות הורדה משמעותית של המחירים
מיצובישי חושפת דגם קונספט חדש המבוסס על האאוטלנדר PHEV. ככל הנראה מדובר ברמז ראשון למתיחת פנים קרובה של הדגם הסדרתי.
הישג מרשים לכלמוביל - ישראל היא השוק השלישי בגודלו של מיצובישי באירופה. האאוטלנדר הוא הדגם הנמכר ביותר של המותג באירופה.
מיצובישי משיקה את האאוטלנדר PHEV ההיברידי הנטען בישראל. יציע לכם טווח נסיעה חשמלי של 52 קילומטרים במחיר של 225 אלף ש"ח.