תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • מיצובישי
  • מיצובישי אאוטלנדר
  • מיצובישי אאוטלנדר
  • מיצובישי אאוטלנדר החדש (2015) בישראל

    מיצובישי אאוטלנדר

    מיצובישי אאוטלנדר, רכב הפנאי-שטח המצליח, מתחדש במתיחת פנים. העיצוב אגרסיבי יותר, רמות האבזור עודכנו, בידוד הרעשים שופר ומחיר גרסת ה-5 מושבים האוטומטית הוזל.

    • 05-08-2015
    • מאת: אלירן אברזל

    פחות משבוע לאחר שהושק כאן מיצובישי טרייטון (L200 החדש), משיקה כלמוביל, יבואנית מיצובישי לישראל, דגם חדש נוסף של מיצובישי. הפעם מדובר במתיחת הפנים שעבר בתחילת השנה האאוטלנדר, רכב הפנאי שטח הרך של החברה. האאוטלנדר זוכה להצלחה גדולה למדי בישראל מאז הושק כאן בשלהי שנת 2012 עם כ-10,500 רכבים שנמכרו כאן מאז השקתו. בשנים 2013 ו-2014 היה האאוטלנדר רכב הפנאי-שטח הנמכר ביותר בישראל, אך השנה מגמה זו צפויה להשתנות לאור השקתו של קיה ספורטאז' Urban המוזל.

    מיצובישי אאוטלנדר 2015

    זו מתיחת הפנים השנייה שעובר מיצובישי אאוטלנדר, אך הפעם מדובר במתיחת פנים משמעותית למדי. היא מטפלת באחת מנקודות התורפה העיקריות של הדגם היוצא – העיצוב החיצוני האנמי – והופכת את האאוטלנדר לרכב קשוח ונאה הרבה יותר. חזית הרכב מקבלת עיצוב שמיישר קו עם שפת העיצוב החדשה של היצרנית, Dynamic shield בשפת מיצובישי, בדומה לשפת העיצוב שראינו רק בתחילת השבוע עם הפג'ארו ספורט החדש. העיצוב החדש כולל פגושים חדשים, פנסים חדשים מלפנים ומאחור, תאורת DRL מבוססת LED (סטנדרט בכל הדגמים) ותאורת LED מלאה (בדגמים המאובזרים).

    בנוסף לעדכונים הקוסמטיים יש גם כמה עדכונים למפרט הטכני של המכונית. במיצובישי מספרים על 32 נקודות ששונו ברכב לטובת שיפור בידוד הרעשים והרעידות (NVH) וביניהן שמשות עבות יותר, גומיות עבות יותר, תושבות מנוע משופרות ועוד. האאוטלנדר המחודש יהיה מעט יותר ארוך ורחב מהדגם היוצא. אורכו של הדגם המחודש עומד על 469.5 סנטימטרים (465.5 סנטימטרים בעבר) ורוחבו 181 סנטימטרים (180 סנטימטרים בעבר). אין שינוי במרווח הגלגלים (267 סנטימטרים) או במספר המושבים איתם יוצע הרכב (5 או 7 מקומות, בהתאם לדגם).

    מיצובישי אאוטלנדר 2015

    תא הנוסעים של מיצובישי אאוטלנדר קיבל גם הוא כמה עדכונים קוסמטיים קלים וכמה עדכונים לרשימת האבזור. רשימת השינויים הקוסמטיים כוללת בעיקר מושבים חדשים, דיפוני דלתות חדשים וגלגל הגה בעיצוב חדש. בתחום האבזור יקבלו כל דגמי ההנעה הקדמית (2X4) של האאוטלנדר מערכת MobileEye הכוללת התראה על סטייה מנתיב הנסיעה, התראה מפני הולכי רגל והתראה מפני התנגשות. דגמי ההנעה הכפולה (AWD) יקבלו את כל אלו מקוריים מהיצרן ולא בהתקנה מקומית.

    כמעט כל דגמי האאוטלנדר (למעט דגם הבסיס) יקבלו את מערכת המולטימדיה החדשה של כלמוביל, ה-Connected Car. מדובר במערכת מולטימדיה מבוססת אנדרואיד שמותקנת בישראל שכוללת נקודת WIFI מובנית ברכב, רדיו אינטרנטי, מצלמת רוורס, דיבורית בלוטות' וניווט מובנה למרכזי השירות של היבואן.

    הדגמים הבכירים יקבלו גם מערכת כניסה ללא מפתח (KOS), מראה פנימית מתכהה חשמלית, גג שמש ובקרת שיוט אדפטיבית.

    מיצובישי אאוטלנדר 2015

    המפרט הטכני של מיצובישי אאוטלנדר יישאר ללא שינוי משמעותי. הרכב ימשיך להימכר כאן עם שני מנועים – בנזין ודיזל. גרסת הבנזין מצוידת במנוע בנפח 2.0 ליטר שהספקו המרבי 150 כוחות סוס. הוא משודך לתיבת הילוכים ידנית (5 הילוכים) או אוטומטית רציפה (CVT), למערכת הנעה קדמית (2X4) או כפולה (AWD) ולמערכת Start&Stop. צריכת הדלק הממוצעת של הדגם עומדת על כ-16 קילומטרים לליטר (בדגם האוטומטי) על פי נתוני היצרן.

    גרסת הדיזל תצויד במנוע טורבו-דיזל בנפח 2.2 ליטר שהספקו המרבי עומד על 150 כוחות סוס. הוא משודך לתיבת הילוכים אוטומטית רגילה עם 6 הילוכים ולמערכת הנעה כפולה קבועה (AWD) ללא Start&Stop. גרסת הדיזל תגיע רק ברמת האבזור הגבוהה ביותר ויציע צריכת דלק של כ-17.2 קילומטרים לליטר בממוצע על פי נתוני היצרן.

    מיצובישי אאוטלנדר 2015

     

    מיצובישי אאוטלנדר – מחירים

    5 מושבים בנזין Invite ידני – 129,900 ₪
    5 מושבים בנזין Intense אוטומט – 154,900 ₪
    5 מושבים בנזין Instyle אוטומט – 164,900 ₪
    7 מושבים בנזין Instyle אוטומט – 169,900 ₪
    7 מושבים בנזין Premium אוטומט – 179,900 ₪
    7 מושבים בנזין Supreme אוטומט – 189,900 ₪
    7 מושבים בנזין Elite אוטומט – 204,900 ₪
    7 מושבים דיזל Limited אוטומט – 229,900 ₪

    מיצובישי אאוטלנדר 2015 - מפרט טכני ואבזור

    dddd