מתיחת הפנים שעבר מיצובישי אאוטלנדר במהלך שנת 2015 טיפלה בלא מעט מנקודות התורפה של הדגם המקורי. זה הוא הדור השלישי של רכב הפנאי-שטח הרך מבית מיצובישי, שזוכה בארץ להצלחה גדולה בעיקר בשל שורת המושבים השלישית שהוא מציע כאופציה (משתלמת למדי, יש לציין). אמנם האאוטלנדר אינו נוח ושימושי בתור רכב 7 מושבים כמו מיניוואן "אמיתי", אבל רבים מוכנים להתפשר על הנוחות ומקבלים בתמורה את ג'יפון ה-7 מושבים הזול בישראל. רמת האבזור של מיצובישי אאוטלנדר נדיבה כבר ברמת האבזור הבסיסית ומרהיבה ברמות האבזור הבכירות, שכוללות כבר פריטי אבזור מתקדמים למדי. שורת המושבים השלישית מעט צפופה ובעיקר סובלת מהעדר פתחי מיזוג. היצע המנועים כולל מנוע בנזין 2.0 ליטר שמשודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה. התיבה הזו עברה כיול מחדש בדגם מתוח הפנים והיא מרגישה זריזה מבעבר. גרסת הדיזל, 2.2 ליטר, נותרה ללא שינוי והיא חזקה וחסכונית כבעבר. אגב חיסכון, גם גרסת הבנזין נחשבת לחסכונית יחסית למקובל בקטגוריה. נוחות הנסיעה באאוטלנדר טובה (כל עוד לא תקעו אתכם במושבים 6 ו-7), בעיקר בזכות מושבים טובים וכיול מתלים רך יחסית. אך כיול המתלים הזה פוגע במעט בהתנהגות הכביש, שאינה מלהיבה כלל.
נוחות; רמת אבזור; אופציה ל-7 מושבים;
אין מזגן מאחור; לא שימושי כמו מיניוואן אמיתי;
נהדר למי שלא זקוק לשורה השלישית באופן קבוע;
: רכב כבד מאוד .צרכת דלק מאוד גבוה לא כמו שהיצרן מפרסם תת דגם:2.0 אוטומט 7 מקומות Premium
המלצה -רעשי מנוע בהתחלת נסיעה
לחיוב - רכב יפה
לשלילה - מולטמודיה לא יעילה
: רכב כבד .צרכת דלק מאוד גבוה. לא כמו שהיצרן מפרסם ממצע 1/9 רעשי רוח מאוד משמעותי כינסת רוח למרכב הרכב תת דגם:2.0 אוטומט 7 מקומות Premium
המלצה -
לחיוב -
לשלילה -
: לא רכב פוזה אבל הכי טוב
המלצה -
לחיוב - דלק
לשלילה - מזגן מאחור
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על מיצובישי אאוטלנדררעשי מנוע בהתחלת נסיעה
רכב יפה
מולטמודיה לא יעילה
שלומי יצא למרסיי לפגוש את האאוטלנדר PHEV המחודש ומצא פרונט חדש, מנוע חדש ו... ערכת קריוקי?
גרסת הפלאג-אין הייבריד של הקרוסאובר המצליח נוחתת סוף סוף בישראל עם מחיר נמוך מבעבר, שתי גרסאות וכל השיפורים של הדגם הרגיל
מיצובישי אאוטלנדר פרימיום מקבל תוספת אבזור בטיחות אקטיבית ללא תוספת למחיר
סוף לפארסת עמדות הטעינה הישראליות. כלמוביל, יבואנית מיצובישי לישראל סיימה את הליך התקינה של כבל טעינה ביתי למכוניות חשמליות
הדור השלישי של מיצובישי אאוטלנדר אמנם זכה להצלחה לא מבוטלת בישראל, אבל גם מתכון מוצלח זקוק לריענון. התיישבנו בגרסה מתוחת הפנים כדי להתרשם מהעדכון הנוכחי
מיצובישי אאוטלנדר, רכב הפנאי-שטח המצליח, מתחדש במתיחת פנים. העיצוב אגרסיבי יותר, רמות האבזור עודכנו, בידוד הרעשים שופר ומחיר גרסת ה-5 מושבים האוטומטית הוזל.
מיצובישי מעדכנת את האאוטלנדר PHEV עם מתיחת פנים הכוללת שינויים לעיצוב וכמה שיפורים קלים למערכת ההנעה ההיברידית.
מתיחת הפנים הנוכחית של האאוטלנדר מטפלת בעיצוב הפושר ומבטיחה "אין ספור שדרוגים טכניים". בינתיים, רק לדגם האמריקאי
מיצובישי חושפת פרטים ראשונים על מתיחת הפנים הקרובה של האאוטלנדר וחושפת שתי תמונות רשמיות ראשונות של הרכב
מיצובישי חושפת דגם קונספט חדש המבוסס על האאוטלנדר PHEV. ככל הנראה מדובר ברמז ראשון למתיחת פנים קרובה של הדגם הסדרתי.