הדור השלישי של מיצובישי אאוטלנדר ממשיך את קו המוצרים הנוכחי של היצרנית ומתמקדת באלמנטים כמו חיסכון בדלק ושימושיות, זאת בניגוד לרכבי הפנאי האחרים בקטגוריה ששמים דגש על עיצוב או ביצועים. האאוטלנדר מציע צריכת דלק טובה בכל הגרסאות בהן הוא משווק בישראל, בנזין, דיזל וכמובן בגרסה ההיברידית הנטענת. אבל הקלף החזק שלו הוא דווקא בסעיף השימושיות, שם מקבלות כמעט כל הגרסאות של מיצובישי אאוטלנדר החדש שבעה מקומות ישיבה, שהופכות אותו לאחד מהיחידים בקטגוריה עם אופציה שכזו. שימו לב במיוחד לגרסת הדיזל הנהדרת, שמספקת ביצועים טובים וצריכת דלק נמוכה. ב-2014 עבר הרכב מתיחת פנים קלה וקיבל מערכת מולטימדיה כסטנדרנט בכל הדגמים האוטומטיים. באותה השנה הגיעה ארצה גם הגרסה ההיברידית-נטענת של האאוטלנדר, שמציעה יכולת נסיעה חשמלית טהורה לטווח של כמה עשרות קילומטרים.
צריכת דלק; 7 מקומות ישיבה;
עיצוב; ביצועים בגרסת הבנזין;
קרוסאובר שימושי וחסכוני;
: אוטו ענק עם צריכה קטנה, מעולה למשפחות. תת דגם:2.0 Invite
המלצה -תמורה מעולה לכסף. רכב בטיחותי שמתאים למשפחה גדולה או לבעל עסק עצמאי.רכב עם נוכחות.
לחיוב - צריכת דלק מעולה (1:13 משולב). נסיעה חלקה ורגועה מאוד. יש כוח זמין במידת הצורך. רכב מרווח מאוד עם הרבה מקום אחסון.
לשלילה - הנדסת אנוש לא טובה, לדוגמה פתחי המזגן. רכב משעמם לנהיגה, זו לא אלפא.. אבזור נמוך לגרסה הידנית.
: מצב מצוין ,אפס תקלות, אמין,חסכוני מכונית משפחתית תת דגם:2.0 אוטומט Instyle 7 מקומות
המלצה -רכב אמין ביותר , נוח לנהיגה , לא רכב מרוצים , ממלא את יעודו, קוטר סיבוב קטן , מאד נוח לחניות בעיר, אל אף גודלו , חסכוני מאד למרות המנוע הגדול יחסית , עולה את עליות ירושלים והגליל בלי שום קושי ובעומס מלא.
לחיוב - חסכוני,אמין , נוח , הישיבה בו מאד מרווחת לעומת רכבים אחרים ,חלונות אחורים כהים , החלונות ניסגרים אוטומטית בנעילת הרכב. פלוס אדיר , מולטימדיה , מצלמה אחורית חישני חניה אחורים .
לשלילה - לא רכב מרוץ , יש פיצויי בהעברה להילוך ידני,
: רועש ולא יציב תת דגם:2.0 אוטומט Instyle 7 מקומות
המלצה -לא שווה את המחיר. התאכזבתי.
לחיוב - שירות מהיר ואדיב במרכז שירות.
לשלילה - לא בטוח על הכביש.קפיצים קשים ולא מרוסנים לרכב ב175000ש"ח! רועש מאד ובפרט בעליות.
חברי הפורום סוקרים את מיצובישי אאוטלנדר PHEV ההיברידי. האם הוא חסכוני והאם הוא משתלם?
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על מיצובישי אאוטלנדרתמורה מעולה לכסף. רכב בטיחותי שמתאים למשפחה גדולה או לבעל עסק עצמאי.רכב עם נוכחות.
צריכת דלק מעולה (1:13 משולב). נסיעה חלקה ורגועה מאוד. יש כוח זמין במידת הצורך. רכב מרווח מאוד עם הרבה מקום אחסון.
הנדסת אנוש לא טובה, לדוגמה פתחי המזגן. רכב משעמם לנהיגה, זו לא אלפא.. אבזור נמוך לגרסה הידנית.
רכב אמין ביותר , נוח לנהיגה , לא רכב מרוצים , ממלא את יעודו, קוטר סיבוב קטן , מאד נוח לחניות בעיר, אל אף גודלו , חסכוני מאד למרות המנוע הגדול יחסית , עולה את עליות ירושלים והגליל בלי שום קושי ובעומס מלא.
חסכוני,אמין , נוח , הישיבה בו מאד מרווחת לעומת רכבים אחרים ,חלונות אחורים כהים , החלונות ניסגרים אוטומטית בנעילת הרכב. פלוס אדיר , מולטימדיה , מצלמה אחורית חישני חניה אחורים .
לא רכב מרוץ , יש פיצויי בהעברה להילוך ידני,
מיצובישי אאוטלנדר מתעדכן עם מתיחת פנים קלה הכוללת מספר עדכונים עיצוביים ומערכת מולטימדיה שתוצע כסטנדרט בדגמים האוטומטיים.
פורסמו תוצאותיו של סבב מבחני ריסוק גדול הכולל בין היתר את מיצובישי אאוטלנדר ההיברידי, מזראטי גיבלי, ניסאן נוט החדשה, פורד אקוספורט ועוד. מי לא קיבל 5 כוכבי בטיחות? הרשימה לפניכם.
הגרסה ההיברידית הנטענת (PHEV) של מיצובישי אאוטלנדר החדש זוכה בפרס החדשנות בתחרות רכב השנה ביפן. בשנה הבאה - בישראל.
גרסת הדיזל של מיצובישי אאוטלנדר מצטרפת להיצע הדגמים. תציע צריכת דלק ממוצעת של 17.2 קילומטרים לליטר במחיר של 225 אלף ש"ח.
האאוטלנדר החדש של מיצובישי מבטיח (וגם מקיים) צריכת דלק נמוכה. אבל מה בנוגע לכל השאר? מבחן דרך.
מיצובישי ספייס סטאר (מיראז'), הקומפקטית החדשה, היא הכוכבת העיקרית של מיצובישי לשנת 2013. אליה תצטרף גם סדאן קומפקטית וגרסה היברידית של האאוטלנדר החדש.
מיצובישי משיקה בישראל את האאוטלנדר החדש, שיהיה חסכוני ומאובזר מקודמו. מחיר החל מ-165 אלף ש"ח.
ארגון ה-EuroNCAP מפרסם את תוצאות סבב בדיקות הריסוק האחרון שביצע. יונדאי סנטה-פה, אופל מוקה ורבות אחרות מקבלות ציונים גבוהים. דאצ'יה לודג'י דווקא לא.
הגרסה ההיברידית של מיצובישי אאוטלנדר מבטיחה טווח נסיעה חשמלי של 55 קילומטרים וצריכת דלק ממוצעת של 61 קילומטרים לליטר.
מיצובישי תציג בקרוב מערכת היברידית חדשה, שתושק לראשונה עם האאוטלנדר החדש.