תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • מיצובישי
  • מיצובישי אאוטלנדר
  • מיצובישי ספייס סטאר
  • מיצובישי ישראל – מקום שלישי באירופה

    מיצובישי אאוטלנדר

    הישג מרשים לכלמוביל - ישראל היא השוק השלישי בגודלו של מיצובישי באירופה. האאוטלנדר הוא הדגם הנמכר ביותר של המותג באירופה.

    • 10-07-2014
    • מאת: מערכת CarsForum

    הישג מרשים למדי לחטיבת הרכב הפרטי של כלמוביל, יבואנית מיצובישי לישראל. מנתוני המכירות שפרסמה היצרנית עולה כי במחצית הראשונה של שנת 2014 הייתה ישראל השוק השלישי בגודלו של המותג באירופה. מיצובישי ישראל מסרה בתקופה זו כ-7,140 רכבים, תוך שהיא מקדימה מדינות כמו הולנד (7,093), נורבגיה (2,927) ושוודיה (2,819). שתי המדינות שכן מקדימות את השוק הישראלי הן בריטניה (9,184) וגרמניה (10,761).

    סיפור ההצלחה הגדול ביותר של היצרנית באירופה הוא מיצובישי אאוטלנדר, שזוכה להצלחה מרשימה באירופה עם כ-18,400 מסירות מאז תחילת השנה. לא פחות מרשימה הצלחתה של גרסת ה-PHEV שלו, שלמרות מחירה הגבוה מצליחה לרשום הישגים נאים למדי בטבלאות המסירה ואחראית לכמחצית מכמות המסירות של הדגם באירופה. האאוטלנדר הוא הדגם הנמכר ביותר של המותג באירופה, בפער קטן מה-ASX שנמצא במקום השני (כ-17,700 רכבים שנמסרו).

    טבלת מסירות מיצובישי אירופה

    בפרספקטיבה מקומית מסיים המותג מיצובישי מחצית ראשונה מרשימה למדי, שמצטרפת אל המחצית השנייה של 2013 שהייתה מרשימה עבור המותג גם כן. הדגם הנמכר ביותר של המותג בישראל במחצית הראשונה של 2014 הוא מיצובישי ספייס סטאר, עם כ-2,500 מסירות בסך הכל. אבל גם גרסת הסדאן של הספייס סטאר, שנמכרת בארץ תחת השם אטראז', זוכה להצלחה מפתיעה עם כ-1,700 מסירות בסך הכל. מספר זה צפוי לגדול משמעותית, כעת כשמיצובישי זכתה במכרז של צה"ל וצפויה לספק כ-3,500 רכבים נוספים לצבא במהלך התקופה הקרובה.

    במהלך השנה הקרובה צפויה מיצובישי העולמית להציג כמה רכבים חדשים שיסייעו להמשך הגידול במכירות, אך אלו לא צפויים להגיע ארצה לפני אמצע שנת 2015. על הכוונת נמצאים בעיקר מחליפים לפג'ארו ול-L200 המתיישנים, שבינתיים מצליחים לשמור בקושי רב על מעמדם בשוק. גם מיניוואן עם 7 מקומות ישיבה, מחליף לגרנדיס הוותיק ששיווקו הופסק זה מכבר, צפוי להופיע בקרוב. מחליפת הלנסר, המשפחתית הוותיקה של היצרנית, תוצג רק הרחק אל תוך שנת 2015. במיצובישי חתמו לאחרונה על הסכם שיתוף פעולה עם קבוצת רנו-ניסאן במסגרתו יפותח הדור החדש של הלנסר בשיתוף פעולה עם רנו ויהווה בסיס גם לדור הבא של הפלואנס.

    מיצובישי פג'ארו קונספט

    dddd