תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • מיצובישי
  • מיצובישי אאוטלנדר
  • מיצובישי אאוטלנדר
  • מיצובישי אאוטלנדר המחודש יוצג בניו יורק

    מיצובישי אאוטלנדר

    מיצובישי חושפת פרטים ראשונים על מתיחת הפנים הקרובה של האאוטלנדר וחושפת שתי תמונות רשמיות ראשונות של הרכב

    • 23-03-2015
    • מאת: פבל צ'רניצקי

    בעוד כשבוע תפתח את שעריה תערוכת הרכב של ניו יורק, אחת התערוכות החשובות ביותר לשוק הצפון אמריקאי ולא מעט יצרניות החלו חושפות טיזרים, פרטים ראשוניים ושאר פיסות מידע אודות המכוניות שהן צפויות לחשוף. כעת מצטרפת גם מיצובישי לחגיגה ומציגה תמונות ראשונות של מיצובישי אאוטלנדר המחודש, שיחליף את אחד הדגמים המצליחים ביותר של היצרנית בעולם בכלל ובישראל בפרט.

    מיצובישי PHEV קונספט S
    מיצובישי PHEV קונספט-S. לא אאוטלנדר החדש, אבל לא רחוק ממנו.

    התמונות שחשפה מיצובישי לא מותירות הרבה מקום לדמיון ומציגות לראווה עיצוב ששואב לא מעט השראה מדגמי הקונספט ההיברידיים של מיצובישי מהשנים האחרונות ובראשם ה-PHEV Concept-S שהוצג בתערוכת פריז ב-2014. בחזית האאוטלנדר החדש אפשר להבחין בגופי התאורה ששינו צורתם, גריל חזית שעשוי משני פסי כרום עבים, קישוטי כרום רבים כשהעיקריים הם שניים שיורדים מהפנסים הראשיים ומקיפים את פנסי הערפל. במרכז הפגוש נמצא לוע יניקת אוויר שאת צורתו המלאה אי אפשר לפענח אבל אפשר להניח שהוא צמח עוד יותר במידותיו ביחס לאאוטלנדר הנוכחי.

    מיצובישי אאוטלנדר 2016 החדש

    בתמונה השניה אנחנו פוגשים את הישבן של יורש העצר לרב המכר של מיצובישי וכאן השינויים עדינים יותר. קצת כרום בדמות פס המחבר את שני הפנסים האחוריים, קצת תאורת לד בפנסים ופגוש שקיבל רענון עדין לעיצוב. תמונות של תא הנוסעים מיצובישי טרם פרסמה ואנו נאלץ להמתין כנראה לפתיחת התערוכה כדי לראות את השינויים שנעשו - אם נעשו - בסביבת הנהג והנוסעים.

    אם לשפוט עפ"י הצהרת היצרנית כי מיצובישי אאוטלנדר המחודש יציג את שפת העיצוב החדשה שתלווה את מיצובישי לפחות בחצי עשור הקרוב, אפשר להניח שהיא לא מתכננת לנו שינויים דרסטיים בתפיסה או בעיצוב, כפי שהיא טענה עם הצגת שלישיית הקונספטים של 2013 שקדמה ל-PHEV קונספט. אז טענה היצרנית כי היא צפוייה לשנות את פני הקטגוריות בהן היא מתחרה ולהציג ליין דגמים שלם המתבסס באופן כמעט מוחלט על טכנולוגיות היברידיות.

    מיצובישי אאוטלנדר 2016 החדש

    האאוטלנדר הנוכחי הוא אחד הקרוסאוברים המצליחים ביותר בישראל מאז נחת הדור הנוכחי בישראל בשנת 2013 ואנחנו מאמינים בלב שלם שהדגם המחודש - שטרם ידוע מתי יגיע לישראל - יתפוס את מקומו בכבוד. בתנאי כמובן שיציע את היתרונות של הדגם הנוכחי - מחיר אטרקטיבי, שימושיות גבוהה, אפשרות לשבעה מושבים ואם אפשר, לא תנתנגד גם לדגם ידני במחיר של משפחתית. 

    dddd