במוו סדרה 4 היא למעשה גרסת הקופה (2 דלתות) של הסדרה 3, שהופרדה ממנה ביחד עם גרסאות הגרנד קופה והקבריולט כחלק מהחלטה ניהולית של במוו העולמית. כחלק מאותה הפרדה קיבלה ה-4 גם עיצוב מרשים ואלגנטי מבעבר שבהחלט עושה לא מעט חשק לנהוג במכונית הזאת. כשכבר נוהגים בה מגלים מנועי טורבו-בנזין חזקים מאוד (טוב, אולי קצת פחות בגרסת ה-420) עם הספקים שמגיעים עד 306 כוחות סוס בגרסת ה-435i. תא הנוסעים של במוו סדרה 4 מציע איכות חומרים והנדסת אנוש ברמה גבוהה מאוד, רמת האבזור מצוינת ואפילו המרווח בשורת המושבים השניה די סביר. רק נוחות נסיעה טובה (ולא מצוינת) ותג מחיר שגובל בשערורירה מפריעים לנו עם רצף המחמאות.
עיצוב; התנהגות כביש;
מחיר; נוחות נסיעה;
כמה היינו רוצים איזו 435i לבנה...
ב.מ.וו סדרה 4 המחודשת מגיעה לישראל עם עיצוב מעודכן, אבזור עשיר יותר, הבטחה להתנהגות טובה יותר בקופה והגרנד-קופה, והתייקרות לא קטנה
אחרי הסדרה 3, גם במוו סדרה 4 על שלושת גרסאותיה מקבלת עדכון טכני ושינויים עיצוביים קלילים
במוו משיקה בישראל שני דגמים ספורטיביים חדשים עם מפרט דומה - M3 סדאן ו-M4 קופה. מחיר החל מ-690 אלף ש"ח.
במוו חושפת את ה-M4 וה-M3 החדשה, לראשונה עם מנוע טורבו-בנזין בהספק של 425 כוחות סוס. ב-2014 הן צפויות להגיע גם לישראל.
סדרה 4 החדשה של במוו תנחת בקרוב בישראל עם מבחר של 3 גרסאות - 420i,428i ו-435i. מחיר החל מ-385 אלף ש"ח.
במוו חושפת את סדרה 4 החדשה, מחליפתה של ה-3 קופה היוצאת. גדולה יותר, מאובזרת יותר וגם נאה יותר. בסוף השנה היא תגיע ארצה.
דגמי הקופה והקבריולט של במוו סדרה 3 יופרדו אל סדרת דגמים חדשה שתקבל את המספר "4". הצצה ראשונה אל סדרה 4 קונספט.