תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • במוו
  • במוו סדרה 4
  • במוו סדרה 3 סדאן
  • במוו M3 ו-M4 בישראל

    במוו סדרה 4

    במוו משיקה בישראל שני דגמים ספורטיביים חדשים עם מפרט דומה - M3 סדאן ו-M4 קופה. מחיר החל מ-690 אלף ש"ח.

    • 12-06-2014
    • מאת: מערכת CarsForum

    צמד מכוניות הספורט במוו M3 ו-M4 נוחת בימים אלו בישראל. מדובר בשני אייקונים של מכוניות ספורטיביות קשוחות שהן למעשה רכב אחד, שכן במסגרת ארגון מחדש של הדגמים פיצלה במוו את דגמי הקופה של סדרה 3 אל סדרה נפרדת שקיבלה את הספרה 4, שכך שלמעשה מדובר בשתי מכוניות זהות כאשר ה-M3 היא גרסת הסדאן 4 דלתות וה-M4 היא גרסת הקופה 2 דלתות של אותה המכונית. באותה ההזדמנות משיקה דלק מוטורס, יבואנית במוו לישראל, גם חבילות M ספורט לסדרות 1 ו-3, שיוצעו בשלב זה ללא תוספת תשלום.

    במוו M3 ו-M4

    במוו M3 ו-M4 נחשפו לראשונה בסוף השנה שעברה ונטשו לאחר כמעט 30 שנים את המנועים האטמוספריים הגדולים לטובת מנועי טורבו-בנזין קטנים. טוב, קטנים זה עניין יחסי כשמדובר בחטיבת M של במוו. הדגם החדש מצויד במנוע טויין-טורבו-בנזין 6 צילינדרים טורי בנפח של 3.0 ליטרים בהספק מרבי של 431 כוחות סוס ועם מומנט מרבי של 56 קג"מ. ההנעה נותרה אחורית כמקובל אצל במוו ותיבת ההילוכים הסטנדרטית שתשווק בישראל תהיה רובוטית כפולת מצמדים עם שבעה הילוכים. זינוק מעמידה ל-100 קמ"ש אורך 4.1 שניות בלבד והמהירות המרבית הוגבלה ל-250 קמ"ש.

    רמת האבזור של המכונית תכלול בין היתר בקרת יציבות עם "מצב דריפטים" שינעל את הדיפרנציאל האחורי מוגבל ההחלקה, הגה כוח עם שלושה מצבי תגבור שונים, מושבי ספורט, חישוקי סגסוגת קוטר 18 אינטש', אפליקציה לניתוח נהיגת מסלול ועוד.

    מחירה של במוו M3 יחל ב-690 אלף ₪. ה-M4 קופה אמנם תציע פחות דלתות אבל תעלה קצת יותר – 700 אלף ₪.

     

    dddd