במוו סדרה 4 מתחדשת

במוו סדרה 4 קבריו

אחרי הסדרה 3, גם במוו סדרה 4 על שלושת גרסאותיה מקבלת עדכון טכני ושינויים עיצוביים קלילים

  • 18-01-2017
  • מאת: פבל צ'רניצקי | צילום: יצרנים

תסכלו על במוו סדרה 4 המחודשת (מימין). עכשיו תסתכלו על זו הקודמת (שמאל). עכשיו חזרה לחדשה. מצאתם הבדלים? כל הכבוד, אתם יחידי סגולה.

זה פחות או יותר מסכם את מתיחת הפנים שעברה במוו סדרה 4. בדיוק כמו הסדרה 3, שקיבלה את העדכון המינורי לפני קצת יותר משנה וחצי, עכשיו גם אחותה הסקסית עוברת עדכון אמצע-חיים קליל שבקלילים. כאשר דווקא רוב השינויים נחבא מהעין, כלומר, העין של פשוטי העם שמסתכלים עליה מבחוץ.

השינויים כל כך קטנים, שבמוו אפילו צירפה להודעה לעיתונות איורים קטנים עם הסברים נקודתיים על השינויים ומיקומם. מבחוץ אנחנו מקבלים פנסים קדמיים עם תאורת לד מלאה שמחליפים פנסי קסנון, חתימת אור חדשה בפנסים האחוריים, ושינויים קטנטנים לפגושים שמגיעים בחבילות הספורט והלקשרי. בנוסף, מצטרפים להיצע ארבעה עיצובים חדשים לחישוקים ושני צבעים - כחול בהיר וכתום.

דווקא מתחת לברזלים יש שינויים גדולים יותר. במוו מספרת על כיול חדש ונוקשה יותר למערך המתלים של גרסאות הקופה והגראנד קופה, אשר אמור לשפר את ההתנהגות (המצוינת כשלעצמה), אך מאידך לא צפוי לפגוע בנוחות הנסיעה.

את השינויים חותמים כמה שינויים בתוך תא הנוסעים, או ליתר דיוק במערכות המידע של המכונית. הסדרה 4 המחודשת מקבלת את הדור החדש של מערכת המולטימדיה שתכלול מעתה מערכת ניווט מתקדמת יותר ומסך בית חדש שעושה שימוש באייקונים גדולים יותר וקלים לשימוש. לוח המחוונים גם הוא התחדש ויוצע כעת כאופציה בתוספת תשלום בגרסה דיגיטלית עם תצוגה משתנה, ממש כמו בסדרה 5 ו-7 החדשות.

גם ה-M4 קיבלה כמה עדכונים, אבל כאן מדובר רק בעדכונים קוסמטיים - פנסי לד אדפטיבי מלא מלפנים, פנסי לד עם עיצוב חדש מאחור, פגושים חדשים וגם מערכת המולטימדיה החדשה. בשלב זה במוו לא מוסרת פרטים אודות עדכונים טכניים לגרסת הקצה של הסדרה 4.

מדלק מוטורס, יבואנית במוו לישראל, נמסר כי הסדרה 4 המחודשת צפויה לנחות אצלנו ברבעון השלישי של השנה.

חושבים שזה בדיוק מה שה-4 הייתה צריכה? או שאתם חושבים שמישהו שם נזכר מאוחר מדי וחיפף או סתם התעצל? או שאולי בכלל מה הם נוגעים בשלמות?! בואו נדבר על זה בפורום 

dddd