תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • במוו
  • במוו סדרה 4
  • במוו סדרה 4 נחשפת רשמית

    במוו סדרה 4

    במוו חושפת את סדרה 4 החדשה, מחליפתה של ה-3 קופה היוצאת. גדולה יותר, מאובזרת יותר וגם נאה יותר. בסוף השנה היא תגיע ארצה.

    • 17-06-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    חצי שנה לאחר שהוצג לראשונה דגם הקונספט, נחשפת רשמית במוו סדרה 4. סדרה 4 כוללת למעשה את דגמי הקבריולט והקופה של סדרה 3 החדשה, כחלק ממהלך גדול יותר של במוו להפריד את דגמי הקופה והקבריולט לסדרות משלהם. בשלב זה חושפת במוו את דגם הקופה של סדרה 4 החדשה, כאשר בהמשך השנה צפוי להצטרף להיצע הדגמים גם דגם הקבריולט. הדגם החדש יושק רשמית בתערוכת הרכב של פרנקפורט שתיפתח בחודש ספטמבר הקרוב ושיווקו צפוי להתחיל מיד לאחר מכן. הדגם צפוי להגיע גם לישראל, ככל הנראה לקראת סוף שנת 2013.

    במוו סדרה 4 תהיה מעט גדולה יותר מדגמי ה-3 קופה אותם היא מחליפה. אורכה 464 סנטימטרים, כ-2.5 סנטימטרים יותר מהדגם היוצא. בסיס הגלגלים שלה ארוך יותר, 281 סנטימטרים אורכו. המכונית תהיה גם רחבה יותר (תוספת של כ-4.3 סנטימטרים), בעיקר בחלקה האחורי. התוצאה היא מכונית נאה יותר אך גם שימושית יותר, עם מרווח פנים משופר ליושבים מאחור ותא מטען שימושי יותר שכולל גם אפשרות לקיפול חלקי של המושב האחורי לטובת העמסת מגלשי סקי.

    במוו סדרה 4

    היצע המנועים של במוו סדרה 4 יכלול בשלב הראשון שלושה מנועים. כל המנועים יוצעו עם תיבת הילוכים ידנית (6 הילוכים) או אוטומטית (8 הילוכים), כאשר גרסאות הבנזין יוצעו כאופציה גם עם מערכת הנעה כפולה (xDrive). גרסת הבסיס תצויד דווקא במנוע טורבו-דיזל ותקרא 420d. מדובר במנוע טורבו-דיזל הזרקה ישירה עם 4 צילינדרים שהספקו המרבי עומד על 184 כוחות סוס והוא מפיק מומנט מרבי של 39 קג"מ. לגרסה זו צריכת ממוצעת של כ-21 קילומטרים לליטר והיא מזנקת מעמידה ל-100 קמ"ש ב-7.5 שניות.

    גרסת הבנזין הבסיסית תהיה ה-428i. לגרסה זו מנוע 4 צילינדרים מוגדש טורבו בנפח 2 ליטרים שמפיק 245 כוחות סוס. היא מזנקת מעמידה ל-100 קמ"ש ב-5.9 שניות וממשיכה למהירות מרבית מוגבלת מחשב של 250 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת של דגם זה עומדת על כ-16 קילומטרים לליטר בדגם האוטומטי.

    גרסת הבנזין הבכירה ביותר בשלב זה תהיה ה-435i. גרסה זו תשמור על מנוע ה-6 צילינדרים הטורי המזוהה כל כך גם במוו, הפעם בנפח של 3 ליטרים ובהספק מרבי של 306 כוחות סוס. נתוני הביצועים כאן עומדים על 5.4 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 250 קמ"ש (מוגבלת מחשב). צריכת הדלק מעט פחות טובה ועומדת על כ-13.5 קילומטרים לליטר.

    במוו סדרה 4

    בהמשך צפויה להופיע גרסת דיזל חזקה עוד יותר, 435d, שככל הנראה תציע הספק מרבי של 310 כוחות סוס ותוצע עם מערכת הנעה כפולה בלבד. גרסת ה-M4 תגיע ככל הנראה רק בשנה הבאה והיא תצויד ככל הנראה במנוע 6 צילינדרים בנפח 3 ליטרים עם שני מגדשי טורבו.

    בכל הנוגע לאבזור תציע במוו סדרה 4 מגוון רחב יותר של פריטים שיותאמו לטעמו של הלקוח. תא הנוסעים הושאל ברובו מסדרה 3 הנוכחית אך הוא יוצע ברמת אבזור גבוהה יותר ועם מבחר של כמה חבילות אבזור. חבילת M הכוללת פגושים בעיצוב ספורטיבי יותר, בלמים משופרים וחישוקים גדולים יותר תוצע אף היא.

    המחיר יחל בכ-32 אלף אירו באירופה או בכ-41 אלף דולר בארצות הברית.

    קבלו הצעה אטרקטיבית לרכישת במוו ביבוא אישי מהמומחים של CarsForum

    במוו סדרה 4

    dddd