באופל ישראל ממשיכים להרחיב את היצע הדגמים של המותג בארץ עם השקתה של אופל אסטרה GTC. גרסת הקופה הנאה של אופל אסטרה נחשפה לראשונה לפני כשנה והושקה לראשונה בתערוכת הרכב של פרנקפורט בשנה שעברה. היא מגיעה אלינו באיחור אופנתי קל, במסגרת מהלך אסטרטגי של אופל ישראל. בחברה מאמינים כי הגדלת מספר הדגמים ורמות הגימור המשווקות יאפשרו לה להעמיק את אחיזתה בשוק המקומי. בהמשך השנה צפויים להגיע ארצה דגמי המסחריות של אופל, רכב הפנאי אופל אנטרה, גרסת הסדאן של האסטרה ועוד.
אופל אסטרה GTC מבוססת על הפלטפורמה המוכרת של האסטרה אך זוכה לשינויים קלים לטובת שיפור התנהגות הכביש. באופל הנמיכו את הרכב בכ-15 מילימטרים, הרחיבו את מפסקי הגלגלים, האריכו את בסיס הגלגלים ושינו את מבנה המתלים. כך למשל מקבלת האסטרה GTC מתלה קדמי הדומה מאוד לזה של האינסיגניה OPC, לטובת היגוי משופר וחד יותר.
לישראל תגיע אופל אסטרה GTC בשלב זה עם מנוע בנזין אחד. מדובר באותה יחידת הנעה שמשמשת גם את אופל אסטרה טורבו ואת שברולט קרוז טורבו. היא מפיקה 140 כוחות סוס ממנוע קטן ומוגדש בנפח 1.4 ליטר המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 6 הילוכים. המהירות המרבית עומדת על 200 קמ"ש והזינוק מעמידה ל-100 קמ"ש אורך כ-9.9 שניות. צריכת הדלק הממוצעת עומדת על כ-14.7 קילומטרים לליטר.
רשימת האבזור של אופל אסטרה GTC נאה וכוללת חישוקי סגסוגת בקוטר 18 אינטש', מראות צד חשמליות עם הפשרת אדים חשמלית, ספויילר אחורי ופנסי ערפל קדמיים. בתא הנוסעים תמצאו 6 כריות אוויר, מושבי ספורט בריפוד בד משולב עם עור, בקרת אקלים מפוצלת, מערכת שמע מקורית עם 6 רמקולים ובקרת שיוט. מחירה של ה-GTC יעמוד על כ-150 אלף ₪.