המשפחתית הקומפקטית אופל אסטרה לא רק נראית טוב, היא גם נוסעת לא רע בכלל. נוחות הנסיעה שלה טובה, רמות האבזור נאות, מרווח הפנים טוב, תא המטען גדול, איכות החומרים טובה. הכל נראה טוב, עד שמתחילים לנהוג ומגלים כמה חסרונות מהותיים. הראשון הוא הנדסת האנוש המאוד מבלבלת, עם קונסולה מרכזית שכוללת הרבה יותר כפתורים מבלבלים ופחות מידי מסכי מגע מודרניים. החסרון השני הוא הביצועים שאינם מרהיבים גם בגרסאת הטורבו היקרה והחזקה ביותר. בסך הכל, מציאה האופל הזו חבילה הוגנת וסבירה לחלוטין במחיר סביר.
מרווח פנים; נוחות נסיעה; איכות חומרים;
הנדסת אנוש; ביצועים; צריכת דלק בדגם הטורבו;
מיוחדת, אבל לא מעולה.
: רכב מהנה מאד ללא תקלות אמין מאד שווה כל שקל עלות טיפולים נמוכה מאד וחסכוני ביותר תת דגם:2.0 דיזל Enjoy
המלצה -הרכב דיזל טורבו ידני אחלה רכב
לחיוב - אין חסרונות
לשלילה - הדגם הבא ללא מנוע 2 ליטר רק 1.6 ליטר דיזל
: רכב מהנה מאד ללא תקלות אמין מאד שווה כל שקל עלות טיפולים נמוכה מאד וחסכוני ביותר תת דגם:2.0 דיזל Enjoy
המלצה -הרכב דיזל טורבו ידני אחלה רכב
לחיוב - אין חסרונות
לשלילה - הדגם הבא ללא מנוע 2 ליטר רק 1.6 ליטר דיזל
: לא לקנות , תת דגם:1.4 אוטומט Enjoy
המלצה -
לחיוב - נוסעת
לשלילה - מערכת מולטי מדיה לא עובדת ,רעשי רוח,רעשי בולמים,לא נוחה לנהיגה חפשו מכונית אחרת
הרכב דיזל טורבו ידני אחלה רכב
אין חסרונות
הדגם הבא ללא מנוע 2 ליטר רק 1.6 ליטר דיזל
הרכב דיזל טורבו ידני אחלה רכב
אין חסרונות
הדגם הבא ללא מנוע 2 ליטר רק 1.6 ליטר דיזל
משפחת האסטרה נחשפת במלואה, ביחד עם מתיחת פנים קלה לשנת 2012.
אופל משיקה בישראל את אופל אסטרה GTC, גרסת קופה נאה וספורטיבית של האסטרה טורבו.
סדנת הביצועים של אופל (OPC) מציגה את האסטרה OPC – אופל אסטרה קופה (GTC) על סטרואידים.
על הנייר הגרסה המוגדשת של האופל אסטרה אמורה להיות מצויינת - יפה, חזקה, מהירה ולא יקרה במיוחד. אז איך היא בפועל?
על הנייר הגרסה המוגדשת של האופל אסטרה אמורה להיות מצויינת - יפה, חזקה, מהירה ולא יקרה במיוחד. אז איך היא בפועל?
שיווקה של גרסת האסטרה GTC קופה החדשה יחל בקרוב ברחבי אירופה. תוצע עם מגוון מנועי בנזין ודיזל ומקום לחמישה נוסעים.