עם גרסת הכניסה החדשה של האיביזה, אפשר לקנות היום מכונית סופר מיני עם מנוע טורבו בנזין ותיבה כפולת מצמדים מודרניים תמורת 86 אלף שקל. איפה הקאץ?
גרסת הסטיישן של הקליאו משלבת את מנוע הטורבו המצויין יחד עם תיבה כפולת מצמדים ומגדילה את תא המטען לנפח משפחתי למהדרין. מבחן דרך למכונית שהיא גישה שונה - ומוצלחת - למשפחתית המסורתית
למרות גילו המתקדם, הדגם הנוכחי של טויוטה היילקס הוא עדיין אחד מהטנדרים הטובים ביותר שאתם יכולים לקנות היום בישראל.
אחרי סוף שבוע עם אאודי S3 הבנתי בלי צל של ספק שהיא יכולה לגרום לכל אחד - אם הוא אמיץ מספיק - להיראות כנהג טוב הרבה יותר ממה שהוא באמת. לגבי האם היא יכולה לגרום לאותו נהג להנות מהדרך הדעות חלוקות. מבחן דרך לפסיכית הכי שפויה בישראל
ה-C1 החדשה היא הדור השני לשיתוף הפעולה בין היצרנית הצרפתית לבין טויוטה, שיתוף פעולה שהוליד שלוש מכוניות דומות אך שונות. לקחנו אותה למבחן כדי לבדוק האם הדור החדש התגבר על חולשותיה של המכונית היוצאת
בעזרת היבוא המקביל של אלבר, נחתה לאחרונה בישראל טויוטה סיינה ונכנסה לפלח שוק כמעט נטול מתחרים בישראל. האם מחיר נמוך מהמתחרה העיקרית הופך אותה לעסקה טובה? מבחן דרך למיניוואן יפנו-אמריקאי עם 8 מקומות
שתי מכוניות אוטומטיות קטנות במבחן ראש בראש. אחת מעוצבת ואיכותית, השניה מאובזרת וחסכונית. קיה פיקנטו מול מיצובישי ספייס סטאר במבחן השוואתי.
מטעינים אותו בלילה, ובבוקר נוסעים (כמעט) בחינם לעבודה על חשמל. מיצובישי אאוטלנדר PHEV הוא הרכב הכי מתקדם טכנולוגית שתוכלו לרכוש היום בישראל, גם אם הוא לא נראה כזה.
קיה השיקה גרסה מוזלת של המיניוואן שלה עם קצת פחות אבזור והרבה פחות מחיר. אז באופן טבעי, לקחתי את המיניוואן עם המחיר הנמוך בישראל למקום הנמוך בעולם
הלאון של סיאט התבגרה, התברגנה. היא כבר לא רק משפחתית ספורטיבית וצעירה אלא גם משפחתית עם גרסת סטיישן שהיא קודם כל שימושית, אחר כך מאובזרת ורק בסוף ספורטיבית. מבחן דרך.