ה-B4 החדשה של סובארו מציגה שיפור משמעותי לעומת קודמתה. היא מאובזרת יותר, איכותית יותר וזריזה יותר. ועדיין, היא לא מהונדסת עד הסוף כמו מכוניות המנהלים הגרמניות המתחרות.
הדור השמיני של הפאסאט מציג טכנולוגיות חדשות ומתיישב בדיוק בפער שבין מכוניות עממיות ליוקרתיות. האם היא הנשק האולטימטיבי למלחמה בג'יפון? מבחן דרך למכונית שמצליחה לעשות כמעט הכל טוב.
עם 280 כ"ס, הנעה לארבעת הגלגלים ומחיר מאוד קרוב למתחרה יוקרתית יותר, הגולף R מציעה חלופה דיסקרטית למדי למאחרים סדרתיים
מתיחת הפנים שעברה האיביזה נמצאת רובה ככולה מתחת לפני השטח. יש מנוע 1.0 טורבו בעל 3 צילינדרים ו-95 כ"ס שאמור להיות חסכוני מתמיד, פנסים קדמיים ואחוריים שונים במקצת וסביבת נהג שנראית ומרגישה קצת יותר טוב מגוש הפלסטיק האפור שהידר את האיביזה הקודמת. נהיגה ראשונה.
יואב ממש רצה לכתוב שהג'ימני לא מספיק טוב בשביל רכב ממודל 2015, אבל אז הקיפה אותו חבורה של שישה בעלי ג'ימני והוא שינה את דעתו.
לסוזוקי ג'ימני יש בארץ קהילה לא קטנה בכלל של משוגעים לדבר. מה סוד הקסם ועל מה תצטרכו לוותר ברכב השטח הזערורי הזה? אלירן מסכם את דעתו, שהיא כנראה לא ממש אוביקטיבית.
כלמוביל משיקה בישראל את מיצובישי טרייטון, טנדר חדש במשפחת ה-L200 ומחליפו של ההאנטר הוותיק, שעושה את הכל טוב יותר. נהיגה ראשונה.
פנסים חדשים, 2 כ"ס יותר ועיצוב חד יותר מסכמים את מתיחת הפנים של הונדה סיוויק. האם היא עדיין שווה את המחיר הגבוה והאם הביצועים פודים את הצ'ק שרושם העיצוב?
קטנות, צעירות ומגניבות. לקחנו את שלוש העירוניות המעוצבות כדי לבדוק מי הכי שיקית בכיתה
גדולה, מאובזרת, איכותית, מפנקת ועכשיו היא גם נראית לא רע בכלל. הדור הקודם של הסופרב הציע הרבה value per money אבל תמיד נשאר בצד הסולידי של רכבי המנהלים. הסופרב החדשה מקפיצה את הרף לגובה של מכוניות מנהלים מבוססות ממנה בהרבה, כולל אלו מבית.