SlowRide: כמו גולף רק בלי הפוזה תת דגם:1.6 אוטומט
המלצה -
לחיוב - שנת יצור 2001. הרכב בבעלותי שנה, במעמד הקניה היה עם 174K ק"מ וכיום עם 185K,ואני מאד מרוצה ממנו.ביצועים סבירים בהחלט למשפחתית ממוצעת- 11 שניות מ- ל-100. צריכת הדלק היא 1-12 (רוב הנסיעות שלי הן מחוץ לעיר). תנוחת הנהיגה נוחה לטעמי, ההגה לא רך מדי והרכב "מרגיש" יציב, לא מתנדנד וצמוד לכביש גם בסיבובים חדים וכבישים רטובים. המושבים נוחים, החומרים בתא הנוסעים איכותיים ואין פלסטיקים מרעישים או כפתורים מתקלפים כמו ברכבי VAG. המושב האחורי מרווח יחסית ומתאים גם למבוגרים. הרכב מאובזר בחלונות חשמל בכל הדלתות, תאורת קריאה גם לנוסעים מאחורה, תא כפפות גדול, משענת יד במושב האחורי. יש גם פתח לתא המטען מתא הנוסעים. לדעתי - הרבה אוטו בקצת כסף. איכותי, חסכוני וחזק לא פחות מגולף 1.6 מאותו שנה, ועולה כחצי ממנה.
לשלילה - בעניין האבזור יכלו קצת לשפר, כמו להוסיף משענת יד מקדימה, ומתקן לכוסות/ בקבוקים שלא קיים באסטרה. אמנם יש בדלת של תא הכפפות מקום להניח שתי כוסות כשהתא פתוח אבל זה שימושי רק כשליד הנהג לא יושבים. כמו כן אין אור קריאה נפרד לנוסע שליד הנהג. תקלות שחוויתי: -יום אחרי הקניה התקלקל מנגנון לחלון חשמלי -500 ש"ח. -הפקק של מיכל העיבוי נהרס, הפקק עלה כמה עשרות שקלים. -בעל הרכב הקודם היה קמצן, ושם סליל הצתה סיני שנהרס דיי מהר. מקורי עלה 1000 ש"ח. חוץ מהתקלות האלו שתוקנו בוצע יישור קו שכלל גם החלפת רצועת טיימינג ומותחנים. חשוב להקפיד על הטיימינג כל 60K ק"מ! אני מטפל במוסך פרטי ואמין שאני מכיר. מוסכי החברה יקרנים מאד, ולפי הבנתי לא כולם מומחים גדולים לאופל.
שנת יצור 2001. הרכב בבעלותי שנה, במעמד הקניה היה עם 174K ק"מ וכיום עם 185K,ואני מאד מרוצה ממנו.ביצועים סבירים בהחלט למשפחתית ממוצעת- 11 שניות מ- ל-100. צריכת הדלק היא 1-12 (רוב הנסיעות שלי הן מחוץ לעיר). תנוחת הנהיגה נוחה לטעמי, ההגה לא רך מדי והרכב "מרגיש" יציב, לא מתנדנד וצמוד לכביש גם בסיבובים חדים וכבישים רטובים. המושבים נוחים, החומרים בתא הנוסעים איכותיים ואין פלסטיקים מרעישים או כפתורים מתקלפים כמו ברכבי VAG. המושב האחורי מרווח יחסית ומתאים גם למבוגרים. הרכב מאובזר בחלונות חשמל בכל הדלתות, תאורת קריאה גם לנוסעים מאחורה, תא כפפות גדול, משענת יד במושב האחורי. יש גם פתח לתא המטען מתא הנוסעים. לדעתי - הרבה אוטו בקצת כסף. איכותי, חסכוני וחזק לא פחות מגולף 1.6 מאותו שנה, ועולה כחצי ממנה.
בעניין האבזור יכלו קצת לשפר, כמו להוסיף משענת יד מקדימה, ומתקן לכוסות/ בקבוקים שלא קיים באסטרה. אמנם יש בדלת של תא הכפפות מקום להניח שתי כוסות כשהתא פתוח אבל זה שימושי רק כשליד הנהג לא יושבים. כמו כן אין אור קריאה נפרד לנוסע שליד הנהג. תקלות שחוויתי: -יום אחרי הקניה התקלקל מנגנון לחלון חשמלי -500 ש"ח. -הפקק של מיכל העיבוי נהרס, הפקק עלה כמה עשרות שקלים. -בעל הרכב הקודם היה קמצן, ושם סליל הצתה סיני שנהרס דיי מהר. מקורי עלה 1000 ש"ח. חוץ מהתקלות האלו שתוקנו בוצע יישור קו שכלל גם החלפת רצועת טיימינג ומותחנים. חשוב להקפיד על הטיימינג כל 60K ק"מ! אני מטפל במוסך פרטי ואמין שאני מכיר. מוסכי החברה יקרנים מאד, ולפי הבנתי לא כולם מומחים גדולים לאופל.