כן כן, אנחנו מוכנים להישבע שהייתה בארץ אופל אסטרה בשנתונים האלו. אתם בטח לא ראיתם אחת כזאת על הכביש וזה ממש לא אומר שהבעיה אצלכם. הבעיה הייתה שפשוט לא נמכרו כאלו רכבים בארץ. אבל באירופה, לעומת זאת, היא הייתה הצלחה גדולה. על הנייר גם היו לה את כל מה שצריך כדי להצליח בשוק הישראלי. מדובר במכונית במותג סמי-פרימיום גרמני, ממש כמו פולקסווגן. היא עלתה ממש כמו המשפחתית הקומפקטית של פולקסווגן, הגולף, שדווקא נמכרה כאן לא רע בכלל. היה לה מנוע 1.8 ליטר עם 125 כוחות סוס (ששודרג מאוחר יותר ל-140 כוחות סוס), גדול וחזק יחסית. אפילו רמת האבזור ואיכות החומרים היו בהחלט ברמה של הגולף. אז למה אופל אסטרה לא ממש נמכרה כאן? אולי היה זה היבואן, שלא הצליח להעמיד את אופל במקום הראוי לה והעדיף למכור תוצרת קוריאנית זולה מבית "שברולט". אולי היו אלו הישראלים, שחששו מגרסת ה-1.6 ליטר האוטומטית-רובוטית (שבאמת הייתה לא מוצלחת ועדיף היה שלא הייתה מגיעה ארצה). ואולי פשוט היינו צריכים לחכות לדור הבא של המכונית, שיהיה נפוץ כאן הרבה יותר?
איכות; אבזור; בטיחות;
גיר אוטומטי לא רהוט; סחירות בעייתית בשוק היד השנייה;
קנו אסטרה מהדור החדש יותר או שתלכו על גולף וזהו;
: רכב נהדר שנפל בין הכסאות בין 2 יבואנים וסובל מדעות קדמות וסחירות נמוכה תת דגם:1.8 אוטומט
המלצה -
לחיוב - נוחות, ביצועים, מראה, גימור
לשלילה - יבואן, חלקים, צריכת דלק, מחלות במודול ההגה (CIM)