הדור השני של סוזוקי סוויפט היה כנראה הצלחה מסחררת, אחרת קשה להסביר כיצד נשאר בייצור למשך כל כך הרבה שנים. בסוזוקי הציגו אותו כבר בסוף שנות ה-80 אבל הוא המשיך להימכר גם אל תוך שנות ה-2000 לאחר שעבר כמה וכמה מתיחות פנים. הדגמים האחרונים קיבלו את השם יורו-סוויפט, לאחר שהייצור עבר מיפן להונגריה. כמו כל הרכבים של סוזוקי מאותה התקופה, גם כאן אין שום דבר מיוחד. סוזוקי סוויפט היא מכונית בסיסית מאוד, ומכאן גם נובעת אמינותה הרבה. פשוט אין הרבה מה שיתקלקל, לטוב ולרע. המנוע העיקרי היה מנוע ה-1.3 ליטר בנזין ששודך לתיבת הילוכים ידנית או אוטומטית מיושנת עם 3 הילוכים בלבד. מבחר תצורות המרכב כלל גם תצורת האצ'בק שגרתית וגם סדאן קטנה ושימושית אך ממש לא נאה למראה. השיפור שעשתה סוזוקי עם הצגתו של הדור הבא והעגלגל של הסוויפט ב-2005 היה משמעותי והדגם הזה נחשב לנחות ומיושן בכל קנה מידה.
אמינות; אחזקה זולה;
מיושנת; לא בטיחותית; גיר אוטומטי מיושן;
איזה מזל שסוזוקי התקדמו מאז...
TAsraf: רכב עירוני שגם יכול לנסוע בינעירוני כשצריך, זריז, זול ואמין. תת דגם:1.0
המלצה -GL
לחיוב - פשטות ההרכבה, פשטות הרכיבים וכל האוטו הזה פשוט זועק פשטות. לטוב ולרע. בעיקר טוב כשזה מגיע לאמינות. יחסית לקטגורית המיני הוא מרווח יש לציין!
לשלילה - מושבים לא נוחים
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על סוזוקי סוויפט