הדור הזה של סוזוקי סוויפט ממשיך את מגמת השיפור המשמעותית שהציג קודמו. הוא שומר על קווי העיצוב החביבים שהציג קודמו אך משפר כמה מנקודות התורפה של הדור הקודם. כך למשל, בסיס הגלגלים שלו האורך בכמעט 5 סנטימטרים, מה שמבטיח מושב אחורי מרווח יותר. אך עדיין, מדובר באחת ממכוניות הסופר-מיני הצפופות בקטגוריה. חבל שתא המטען לא גדל בהתאם והוא עדיין מציג נפח צנום של כ-200 ליטרים בלבד. גם היצע המנועים הוחלף, כשאת מנוע ה-1.5 ליטר שהוצע בדגם הקודם מחליף מנוע בנפח צנום יותר, 1.25 ליטר בלבד. המנוע החדש מציע אמנם ביצועים פחות טובים משל קודמו, אך צריכת הדלק שלו טובה משמעותית והביצועים המתקבלים הם בסך הכל בגדר הסביר. עוד שופרו במסגרת הדור הזה של סוזוקי סוויפט גם איכות החומרים בתא הנוסעים, שופרה רמת הבטיחות ורמת האבזור עודכנה. אפילו התנהגות הכביש הטובה, שהייתה הצד החזק של הדור הקודם, נשמרה בדגם הנוכחי.
מוניטין; צריכת דלק;
לא ממש זריזה; לא ממש מרווחת;
עוד שיפור משמעותי של הסוויפט האהובה;
: רכב טוב לאנשים בעלי דרישות פשוטות תת דגם:1.2 GLS
המלצה -קטן, די זריז וחסכוני והעיקר עושה את העבודה
לחיוב - חיסכון בדלק, גודל הרכב מאפשר להידחס להרבה חניות, מוניטין ואמינות, סחירות לא רעה לפחות באוטומט, אין הרגשה זולה בפנים ובחוץ.
לשלילה - בידוד רעשים, מנוע קצת חלש, תא מטען מאוד קטן, הגה קל מידי, 5 הילוכים בידני, כפתורי שליטה על המערכת בצד שמאל בלבד וזה מרגיז לפעמים.
: רכב מעולה אמין חסכוני ונוח
המלצה -
לחיוב - צריכת דלק אבזור נוחות אמינות
לשלילה - תא מטען קטן
: נוח חיסכוני ואמין תת דגם:1.2 GLS
המלצה -
לחיוב -
לשלילה -
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על סוזוקי סוויפטקטן, די זריז וחסכוני והעיקר עושה את העבודה
חיסכון בדלק, גודל הרכב מאפשר להידחס להרבה חניות, מוניטין ואמינות, סחירות לא רעה לפחות באוטומט, אין הרגשה זולה בפנים ובחוץ.
בידוד רעשים, מנוע קצת חלש, תא מטען מאוד קטן, הגה קל מידי, 5 הילוכים בידני, כפתורי שליטה על המערכת בצד שמאל בלבד וזה מרגיז לפעמים.
צריכת דלק אבזור נוחות אמינות
תא מטען קטן
הדור החדש של סוזוקי סוויפט נחשף ביפן כשלושה חודשים לפני הצגת הגרסה האירופית בתערוכת ז'נבה במרץ
סוזוקי חושפת תמונות של שני קונספטים קטנים שייחשפו בתערוכת ג'נבה. קומפקטית ו"מיני 4X4"
סוזוקי חושפת שתי גרסאות מעניינות וחדשות לסוויפט הקומפקטית - סוויפט ספורט במרכב 5 דלתות וסוויפט 4X4.
סוזוקי חושפת כמה פרטים אודות הסוויפט ספורט החדשה, לקראת השקתה הרשמית בחודש הבא.
מכשירי תנועה, יבואנית סוזוקי לישראל, מתחילה בשיווקה של הסוויפט החדשה. החל מ-104 אלף ₪.
כמעט שבע שנים חלפו מאז השקתו של הדור השני של הסוויפט, ואמש חשף היצרן היפאני תמונות רשמיות ראשונות ומעט מידע טכני של הדור השלישי.