פולקסווגן בורה היא גרסת הסדאן (4 דלתות) של פולקסווגן גולף דור 5, שהוחלפה על ידי הג'טה באמצע שנות ה-2000. בניגוד לג'טה, הבורה היא למעשה גולף שהודבק לה תא מטען נפרד, גדול יותר משל הגולף וזאת במטרה לקרוץ לשוק המזרח האירופאי שחובב מכוניות סדאן. כמובן שגם לשוק הישראלי היא התאימה כמו כפפה, ואכן נמכרה כאן במספרים נאים. כמו הגולף גם פולקסווגן בורה הגיעה ארצה במבחר גדול למדי של מנועים, החל מה-1,600 סמ"ק בנזין הבסיסי, דרך גרסאות דיזל (שהיו נפוצות למדי בשוק המוניות) ועד לגרסת ה-V5 (עם מנוע 2,300 סמ"ק) הביצועיסטית. עם הזמן התברר שהאמינות והאיכות לא ברמה המצופה ממכונית גרמנית. איכות החומרים בתא הנוסעים נמוכה והפלסטיקה נוטה להתפורר, הגיר האוטומטי נוטה להתפגר מוקדם מזמנו והמזגן בינוני למדי (כשהוא עובד). לאלו יש להוסיף מושב אחורי צפוף למדי, צריכת דלק גבוהה וצריכת שמן גבוהה בחלק מהדגמים.
סמל של פולקסווגן; גרסת V5 מעניינת;
אמינות; איכות; מרווח פנים;
למה שלא תחפשו לכם איזה מדחום קורולה?
מחפש לתת לרכב עוד כח - צ'יפ או כל רעיון אחר
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על פולקסווגן בורה