ה-ZS הוא הג'יפון הראשון של מותג MG בישראל, מדובר בג'יפון קטן עם מימדים נדיבים ביחס לקטגוריה (אורך 431 ס"מ) . בזכות המימדים הנדיבים, ה-ZS מציע מרווח טוב הן בתא הנוסעים והן בתא המטען (448 ליטר). איכות החומרים בתא הנוסעים טובה ביחס לרכבי העבר של המותג, וגם בפני עצמה עם דיפונים רכים וריפודים דמויי עור. חסרונו המהותי של ה-ZS נמצא בהיעדרן של מערכות בטיחות אקטיביות ובציון הנמוך (3 כוכבים) שקיבל במבחני הריסוק האירופאיים. ה-ZS מוצע עם הנעה קדמית בלבד ויחידת הנעה אחת, הכוללת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.0 ליטר (מתוצרת ג'נרל מוטורס) אשר משודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 6 הילוכים.
מרווח, איכות חומרים.
רמת בטיחות (אקטיבית ופאסיבית), צריכת דלק.
רמת הבטיחות הופכת אותו ללא אטרקטיבי מספיק.
MG מוזילה את ה-ZS EV החשמלי ב-10,000 שקלים ותעניק גם עמדה ללא תשלום, מימון ללא ריבית, ומצלמת רוורס
MG ZS EV החשמלי רחוק מאוד מלהיות מושלם, אבל קרוב מאוד ללהיות מושלם כרכב חשמלי ראשון
MG ישראל משיקה את הגרסה החשמלית של ה-SZ במחיר שיתחיל ב-138,888 ₪ להזמנה מוקדמת, יוצע בשתי רמות גימור ויכלול עמדת טעינה
תמורת מחיר נמוך ברמה מצחיקה, אתם מקבלים תא נוסעים איכותי ומרווח להפליא, אבזור טוב, מנוע טורבו ותיבה אוטומטית. אבל הוא לא לגמרי מצליח להתנער מה"סיניות". מבחן לרכב טוב, אבל...
MG ישראל משיקה (הפעם באופן רשמי) את ה-ZS - ג'יפון קטן-בינוני ויחד איתו מתחילה בשיטת שיווק ייחודית - הזמנה באינטרנט, נסיעת מבחן ארוכה עד הבית ואולם תצוגה אחד ויחיד
MG משיקה בישראל את הג'יפון הראשון שלה, ה-ZS. עם מחיר קרוב למתחרים ותוכניות גדולות. החל מ-100,00 ₪