: סופר מיני חזקה ומאובזרת במחיר של טיפה יותר מרכב מיני קטן. תת דגם:1.0 אוטומט Style
המלצה -חסרת תחרות מבחינת תמורה למחיר בקטגוריית הסופר מיני.
לחיוב - מאובזרת היטב, תא נוסעים נעים ואיכותי, ביצועים מעולים.
לשלילה - עיצוב מעט מאוס, נוחות נסיעה נוקשה, בידוד רעשים סביר.
: סופר מיני חזקה ומאובזרת במחיר של טיפה יותר מרכב מיני קטן. תת דגם:1.0 אוטומט Style
המלצה -חסרת תחרות מבחינת תמורה למחיר בקטגוריית הסופר מיני.
לחיוב - מאובזרת היטב, תא נוסעים נעים ואיכותי, ביצועים מעולים.
לשלילה - עיצוב מעט מאוס, נוחות נסיעה נוקשה, בידוד רעשים סביר.
: וואו .. פשוט וואו
המלצה -רכב חדש אצלי מלפני שבוע לא מפסיק להתפעל ולהנות ממנו , באמת פצצה של רכב ממליץ לכל אחד
לחיוב - מראה , צריכת דלק בעיר ומחוצה לה , ביצועים יפים מאוד למנוע 1.0 , נוחות מחוץ לעיר
לשלילה -
חסרת תחרות מבחינת תמורה למחיר בקטגוריית הסופר מיני.
מאובזרת היטב, תא נוסעים נעים ואיכותי, ביצועים מעולים.
עיצוב מעט מאוס, נוחות נסיעה נוקשה, בידוד רעשים סביר.
חסרת תחרות מבחינת תמורה למחיר בקטגוריית הסופר מיני.
מאובזרת היטב, תא נוסעים נעים ואיכותי, ביצועים מעולים.
עיצוב מעט מאוס, נוחות נסיעה נוקשה, בידוד רעשים סביר.
סיאט איביזה החדשה רוכבת על גל ההצלחה הפנומנלי של הלאון ומציגה עיצוב דומה לצד אבזור מרשים
שלחנו את חבר הפורום יוליאן פרייליך, להתייחד עם איביזה המחודשת לשלושה ימים ולחזור אלינו עם תובנות על הריענון האחרון שלה, זה מה שיש לו להגיד...
מתיחת הפנים שעברה סיאט איביזה מגיעה לישראל. תוצע עם מנועים חדשים ורמת אבזור משודרג, ללא שינוי מהותי במחירים. החל מ-76 אלף ש"ח לדגם ידני.
מתיחת הפנים שעברה האיביזה נמצאת רובה ככולה מתחת לפני השטח. יש מנוע 1.0 טורבו בעל 3 צילינדרים ו-95 כ"ס שאמור להיות חסכוני מתמיד, פנסים קדמיים ואחוריים שונים במקצת וסביבת נהג שנראית ומרגישה קצת יותר טוב מגוש הפלסטיק האפור שהידר את האיביזה הקודמת. נהיגה ראשונה.
מערכת מולטימדיה חדשה, מנועים חדשים ואיכות חומרים משופרת. העיצוב במתכנות "מצא את ההבדלים"
הדור הבא של סיאט איביזה כבר נמצא על שולחן התכנונים, וצפוי להופיע לקראת שנת 2016.