גרסת הסטיישן של רנו מגאן מגיעה ארצה במפרט שונה מהמקובל בשוק. לא עוד סטיישן עם מנוע בנזין ותיבת הילוכים אוטומטית, אלא סטיישן עם תיבת הילוכים רובוטית (כפולת מצמדים, אבל עדיין רובוטית) ומנוע טורבו-דיזל מתקדם. והתוצאה? לא רעה בכלל. מדובר באחת מהמכוניות המשפחתיות האוטומטיות החסכוניות בישראל, שמציגה צריכת דלק אמיתית של כ-18 קילומטרים לליטר. מרווח הפנים שלה מצוין, התנהגות הכביש שלה בוגרת, הביצועים טובים (למרות נפח המנוע הקטן) ואפילו נוחות הנסיעה טובה. אז איפה החסרונות של רנו מגאן סטיישן? חפשו אותם בעיקר בסעיפי הנדסת האנוש, שעדיין סובלים מהמוזריות המוכרות של רכבים צרפתיים "של פעם".
צריכת דלק; מרווח פנים;
הנדסת אנוש; עיצוב חיצוני;
סטיישן חסכונית ומוצלחת;
: נח, שקט וחסכוני תת דגם:1.5 דיזל אוטומט אקספרסיון
המלצה -
לחיוב - שקט למרות מנוע דיזל. חסכוני.
לשלילה -
: רכב חסכוני נוח וחזק תת דגם:1.5 דיזל אוטומט אקספרסיון
המלצה -
לחיוב - גיר, מנוע, אמינות, איכות.
לשלילה - אין
: מעולה, הפתעה לטובה. תת דגם:1.5 דיזל אוטומט אקספרסיון
המלצה -
לחיוב - נח וחסכוני
לשלילה -
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על רנו מגאן סטיישןשקט למרות מנוע דיזל. חסכוני.
גיר, מנוע, אמינות, איכות.
אין
רנו מגאן סטיישן תושק בקרוב בישראל בגרסת בנזין חדשה, שתצויד במנוע 1.2 טורבו ובתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים.
גרסת הסטיישן של המגאן מגיעה ארצה עם מנוע טורבו-דיזל ותיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים, שילוב מנצח בכל הנוגע לחיסכון בדלק. ומה לגבי כל השאר? מבחן דרך למגאן אסטייט החדשה.
בחברת קרסו מתחילים בימים אלו בשיווקה של רנו מגאן סטיישן דיזל. מחירה יחל ב-130 אלף ₪.
קרסו מוטורס מרחיבה את היצע דגמי המגאן בישראל ותשיק בקרוב גרסת סטיישן עם מנוע דיזל ותיבת הילוכים אוטומטית. מחירה כ-130 אלף ש"ח.