תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • רנו
  • רנו מגאן סטיישן
  • רנו מגאן סטיישן 2014 – גם בגרסת בנזין

    רנו מגאן סטיישן

    רנו מגאן סטיישן תושק בקרוב בישראל בגרסת בנזין חדשה, שתצויד במנוע 1.2 טורבו ובתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים.

    • 03-06-2014
    • מאת: מערכת CarsForum

    פחות משבוע חלף מאז בישרה לנו קרסו מוטורס, יבואנית רנו לישראל, על השקתם הקרובה של דגמי 2014 המחודשים של המגאן RS וכעת מסתבר שקרסו שמרו את הדגם החשוב יותר בשקט. לצד דגמי הספורט של המגאן צפויים להגיע ארצה בקרוב גם דגמי הסטיישן המחודשים שעברו מתיחת פנים דומה, אך הפעם עם חידוש מעניין – מנוע טורבו-בנזין חדש שישודך לגיר רובוטי כפול מצמדים, לראשונה בדגמי המגאן.

    למעשה, בעבור השוק הישראלי השילוב החדש הוא החידוש העיקרי בדגם המעודכן. עד כה שיווקה רנו בישראל את גיר ה-EDC כפול המצמדים בשידוך למנועי הדיזל בדגמי המגאן והפלואנס ובשידוך למנוע ה-1.2 ליטר טורבו-בנזין 120 כוחות סוס שמוצע בקליאו החדשה ובקפצ'ור. במסגרת מתיחת הפנים הגיעה תיבת ההילוכים החדשה גם אל דגמי הבנזין של המגאן שיוותרו בשעה טובה עם מנוע ה-1.6 ליטר המיושן ותיבת ההילוכים AL4/DP0 העוד יותר מיושנת. במילים אחרות, זה אומר שאל גרסת הדיזל של רנו מגאן סטיישן תצטרף כעת גם גרסת בנזין אוטומטית, כזו שתתחרה טוב יותר על ליבו של קהל ציי הרכב המסורתי.

    רנו מגאן סטיישן 2014

    לדגמי 2014 המחודשים של רנו מגאן סטיישן מנוע 1.2 ליטר בהספק מרבי של 132 כוחות סוס. למעשה מדובר בגרסה מחוזקת של מנוע ה-120 כוחות סוס שמוצע בדגמי הקליאו והקפצ'ור, שתציע לדברי רנו עידון טוב מבעבר ופליטת מזהמים נמוכה (קבוצת זיהום אוויר 4, על פי התקן הישראלי). מנוע זה ישודך לתיבת ההילוכים כפולת המצמדים EDC של רנו, שכבר הוכיחה את עצמה כמוצלחת למדי בדגמים האחרים של היצרנית.

    רמת האבזור תהיה זהה לזו של דגמי הדיזל שנמכרים כיום ותכלול בין השאר 6 כריות אוויר, בקרת שיוט, חישוקי סגסוגת, תאורת DRL מבוססת LED, הפעלה אוטומטית למגבים ולאורות, גלגל הגה מעור ואופציה לגג שמש פנוראמי בתוספת תשלום.

    מחירה של גרסת הבנזין צפוי לעמוד על 128-130 אלף ₪, בדומה למתחרות העיקריות כמו אופל אסטרה סטיישן או יונדאי i30cw. השיווק צפוי להתחיל בעוד מספר שבועות, ככל הנראה תחילה לציי הרכב ורק לאחר מכן ללקוחות פרטיים. דגמי ההאצ'בק המחודשים יגיעו ארצה בהמשך, לאור קצב המכירות המאוד נמוך שלהם בשנה האחרונה.

    רנו מגאן סטיישן 2014

    dddd