תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • רנו
  • רנו מגאן סטיישן
  • רנו מגאן סטיישן מגיעה לישראל

    רנו מגאן סטיישן

    בחברת קרסו מתחילים בימים אלו בשיווקה של רנו מגאן סטיישן דיזל. מחירה יחל ב-130 אלף ₪.

    • 28-01-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    בחברת קרסו מוטורס מתחילים לשווק בימים אלו את גרסת הדיזל של רנו מגאן סטיישן (אסטייט). כפי שסיפרנו לכם לפני כשלושה חודשים, בקרסו מוטורס מרחיבים את היצע הדגמים של המגאן בישראל עם גרסת הסטיישן השימושית שתצטרף אל גרסאות ההאצ'בק, ה-RS והקופה שכבר משווקות כאן ואל גרסת הסדאן (המוכרת בשם רנו פלואנס). הגרסה החדשה הגיעה בימים אלו אל אולמות התצוגה של רנו ברחבי הארץ ושיווקה בפועל החל.

    הסטיישן משווקת בישראל בגרסת הדיזל בלבד, ללא אופציה למנוע בנזין. בכך ממשיכה קרסו מוטורס את שנת הדיזל של רנו בישראל, במסגרתה תתמקד היבואנית בשיווק דגמי הדיזל של רנו וביניהם הפלואנס דיזל, הגרנד-סניק דיזל וכעת גם המגאן סטיישן דיזל. בנוסף תשווק היבואנית מספר מוגבל של דגמי דיזל גם בגרסת ההאצ'בק, ברמת אבזור Privilege.

    רנו מגאן סטיישן

    רנו מגאן סטיישן מצוידת במנוע טורבו-דיזל בנפח 1.5 ליטר ובהספק מרבי של 110 כוחות סוס (dCi 110). מנוע זה משודך לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים עם 6 יחסי העברה ויחד הם מספקים, על פי נתוני היצרן, צריכת דלק משולבת של 23.8 קילומטרים לליטר. לרכב אורך כולל של 456 סנטימטרים (כ-33 סנטימטרים יותר מדגם ההאצ'בק) ונפח תא מטען שנע בין 524 ל-1600 ליטרים.

    גרסת הסטיישן רנו מגאן דיזל תשווק בשלב זה ברמת אבזור אחת, Expression, הכוללת 6 כריות אוויר, בקרת אקלים מפוצלת, מערכת שמע מקורית עם שליטה מההגה, דיבורית בלוטות' אלחוטית, חישוקי סגסוגת בקוטר 16 אינטש' וגג זכוכית פנוראמי. מחירה יעמוד על 130 אלף ₪.

    רנו מגאן סטיישן

    dddd