איסוזו די-מקס החדש – פרטים ראשונים

איסוזו די מקס

ג'נרל מוטורס חושפת פרטים ראשונים על סדרת הטנדרים החדשה מתוצרתה – שברולט קולורדו ואיסוזו D-Max.

  • 05-10-2011
  • מאת: מערכת CarsForum

איסוזו די-מקס הנוכחי משווק כאן בהצלחה רבה מסוף שנת 2003 ובשנים האחרונות אף מחזיק בתואר "הטנדר הנמכר ביותר בישראל". כעת הגיע שעתו להתחלף וג'נרל מוטורס, בעלת השליטה במותג איסוזו, מציגה דור חדש של טנדרים שיחליף בקרוב את הדי-מקס. כפי שסיפרנו לכם בעבר, ג'נרל מוטורס משיקה את דור המסחריות החדש בתאילנד, אחד מהשווקים העיקריים עבורן.

שברולט קולוראדו

את עיקר הפוקוס גונב הקולורדו של שברולט, טנדר שנחשף לראשונה בתחילת השנה ומושק כעת בגרסת הייצור הסופי שלו. הקולורדו ישווק בשלוש תצורות (קבינה בודדת, קבינה וחצי וקבינה כפולה) ועם שני מנועי טורבו-דיזל חדשים. המנוע הבסיסי יהיה בנפח 2.5 ליטר ויפיק 150 כוחות סוס (36 קג"מ). המנוע החזק יותר, 2.8 ליטר נפחו, יפיק 180 כוחות סוס ומומנט מרבי של
כ-47 קג"מ. המנוע הגדול ישודך גם לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת שישה הילוכים. בשברולט מדגישים כי המנועים החדשים פותחו תוך מתן דגש לעניין האמינות ותוכננו לעמוד בנסועה של 240 אלף קילומטרים לפחות.

רשימת האבזור של הקולורדו כוללת בין היתר פנסי לד אחוריים, מושבי עור ומערכת שמע מקורית עם חיבור USB. האבזור הבטיחותי כולל בקרת יציבות, בקרת משיכה, מערכת לחלוקת עומס הבלימה (EBD) ושתי כריות אוויר.

שברולט קולוראדו

מלבד הקולורדו מושק בתאילנד גם הדי-מקס החדש. איסוזו לא חושפת פרטים רבים אודות הדגם החדש, שמבוסס על הפלטפורמה של הקולורדו. הדי-מקס החדש ישווק אף הוא בשלוש תצורות מרכב אך עם מבחר מנועי טורבו-דיזל אחר - שני מנועים בנפח 2.5 ליטרים (116 ו-136 כוחות סוס) ואחד בנפח 3 ליטרים (177 כוחות סוס). תיבות ההילוכים יהיו ידניות (5 הילוכים) ואוטומטיות (5 הילוכים). הדי-מקס החדש יקבל גם מערכת בקרת יציבות כסטנדרט, אבזור בטיחותי הכרחי לשיווקו של הדי-מקס באירופה ובישראל. שיווקו צפוי להתחיל עוד השנה בתאילנד, עדיין לא ידוע מתי ישווק גם מחוצה לה.

איסוזו די-מקס

dddd