הדור הקודם של איסוזו די מקס היה מלך הטנדרים של ישראל במשך תקופה לא קצרה. הדור החדש, שהגיע בתחילת שנת 2012 לישראל, נושא על כתפיו נטל לא קל בכלל. הוא מגיע אלינו עם מנוע טורבו-דיזל חדש המצויד בשני מגדשים ותיבת הילוכים אוטומטית (5 הילוכים) או ידנית (6 הילוכים). הדגם החדש של איסוזו די מקס מבוסס על שלדה חדשה וגדולה יותר שתספק מרווח פנים משופר וארגז גדול יותר מאחור. רמת הבטיחות תשודג וכעת כל הדגמים ישווקו עם מערכת בקרת יציבות ועם 6 כריות אוויר. דגמי החד-קבינה (2 דלתות, שורת מושבים אחת) מוצאים ברמת אבזור נמוכה יחסית כראוי לרכבי עבודה, אך גרסאות הדאבל-קבינה (4 דלתות) מוצעות גם ברמות אבזור גבוהות יותר.
טרם נבחן;
טרם נבחן;
טרם נבחן;
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על איסוזו די מקס חד קבינהמצטרפות אל קיה סיד ורנו קליאו החדשות שמקבלות גם הן 5 כוכבים ואל איסוזו די-מקס החדש שמקבל 4 כוכבים במבחני הריסוק האירופאיים EuroNCAP.
הדור השני של איסוזו די-מקס מושק בישראל עם מבחר של שתי תצורות מרכב, שלוש רמות אבזור ושתי תיבות הילוכים. החל מ-168 אלף ש"ח.
שיווקו של איסוזו דימקס החדש (2012) צפוי להתחיל בישראל בתקופה הקרובה. מה צפוי לנו בדגם החדש?
ג'נרל מוטורס חושפת פרטים ראשונים על סדרת הטנדרים החדשה מתוצרתה – שברולט קולורדו ואיסוזו D-Max.