תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • שברולט
  • איסוזו
  • איסוזו די מקס
  • שברולט קולוראדו בגרסת כמעט ייצור

    איסוזו די מקס

    שברולט חושפת את הטנדר קולוראדו לקראת השקתו בתערוכת בנקוק ותחילת שיווקו לקראת סוף השנה.

    • 22-03-2011
    • מאת: מערכת CarsForum

    בעשור האחרון הפכה תאילנד לאחד מהשווקים החשובים והגדולים בעולם לטנדרים קטנים ובינוניים, ואם לשפוט על סמך הצהרותיהם של בכירים בג'נרל מוטורס אז זהו גם החשוב והגדול שבהם. בחברה בחרו להשיק את הטנדר החדש של שברולט בתערוכת הרכב של בנקוק, שעתידה להיפתח בסוף החודש, הרחק מהשוק האירופאי או האמריקאי. אך אין הדבר אומר שהטנדר אינו מיועד להגיע גם לשווקים אלו ובסופו של דבר גם אלינו. "הקולוראדו החדש הוא אופציה מעניינת גם עבורנו בשברולט אירופה, ונבדוק את האפשרות להביא אותו גם לאירופה" - כך אמר אמש ווין בראנון, נשיא שברולט אירופה. ויש גם זווית ישראלית לעניין - יבואנית איסוזו לישראל, UMI, תאלץ להפסיק במהלך השנה הקרובה את יבוא ה- D-MAX, אחד מהטנדרים הנמכרים ביותר בישראל בשל העדר בקרת יציבות. UMI, שהיא גם יבואנית שברולט לישראל, בוודאי תשמח להחליף את ה-D-MAX בטנדר חדש.

    דגם התצוגה שיחשף בתערוכת בנקוק מוכן כמעט לייצור והערכות הם שהדגם הסדרתי יהיה דומה לו עד מאוד. הוא יחשף בתצורת קבינה-וחצי, הכוללת זוג דלתות גדולות וזוג נוסף של דלתות קטנות לטובת גישה נוחה יותר לחלק האחורי של תא הנוסעים. רמת האבזור גבוהה יחסית לטנדרים אחרים, וכוללת בקרת אקלים מפוצלת, מערכת שמע עם מסך LCD גדול, דיבורית אלחוטית מובנית, מושבי עור וגימור עץ. בחוץ הותקנו חישוקי סגסוגת בקוטר 20 אינטש' עם צמיגי 285/50, מדרגות צד ונוריות לד לרוב. יחידת ההנעה עושה שימוש במנוע טורבו-דיזל בנפח 2.8 ליטרים עם תיבת הילוכים ידנית ואופציה להנעה כפולה.

    שברולט קולוראדו

    שברולט קולוראדו

    שברולט קולוראדו

    dddd