הדור הקודם של איסוזו די מקס היה מלך הטנדרים של ישראל במשך שנים רבות וקנה לעצמו מוניטין מצוין של אמינות ועמידות. ב-2012 הגיע ארצה הדי מקס החדש, שנושא על כתפיו נטל כבד של הוכחה. מדובר בטנדר עבודה קשוח עם שלדת סולם, מערכת הנעה כפולה (בחלק מהדגמים) ויכולת שטח של ממש. המנוע של איסוזו די מקס הוחלף במנוע טורבו-דיזל חדש עם שני מגדשי טורבו וביצועים טובים. גם תא הנוסעים קיבל עדכון מתבקש והוא כעת מודרני ונאה מבעבר. שימו לב לדגם הפרימיום, שיהווה אלטרנטיבה מעניינת לרכבי הפנאי הקשוחים וישווק עם מושבי עור, מושב נהג חשמלי ומערכת שמע משודרגת.
טרם נבחן;
טרם נבחן;
טרם נבחן;
: גרוע תת דגם:2.5 דיזל אוטומט LS 4X4
המלצה -סולר נכנס לשמן הולך מנוע
לחיוב - נוח
לשלילה - מנוע לא אמין מתחמם
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על איסוזו די מקס דאבל קבינהמצטרפות אל קיה סיד ורנו קליאו החדשות שמקבלות גם הן 5 כוכבים ואל איסוזו די-מקס החדש שמקבל 4 כוכבים במבחני הריסוק האירופאיים EuroNCAP.
הדור השני של איסוזו די-מקס מושק בישראל עם מבחר של שתי תצורות מרכב, שלוש רמות אבזור ושתי תיבות הילוכים. החל מ-168 אלף ש"ח.
שיווקו של איסוזו דימקס החדש (2012) צפוי להתחיל בישראל בתקופה הקרובה. מה צפוי לנו בדגם החדש?
ג'נרל מוטורס חושפת פרטים ראשונים על סדרת הטנדרים החדשה מתוצרתה – שברולט קולורדו ואיסוזו D-Max.