הדור השני של המכונית הנמכרת ביותר בישראל את כל מה שהציע קודמו, עם כמה תוספות קלות במספר תחומים. לא תמצאו כאן שדרוג משמעותי כמעט בשום מובן, אבל תקבלו את האיכויות המוכרות של ה-3 – זריזות, התנהגות כביש, עיצוב ספורטיבי ונאה וחבילת אבזור טובה למדי. גם החסרונות נותרו – תיבת הילוכים בסיסית בדגם ה-1.6 ליטר, תא מטען לא גדול ביחס למתחרות וצפיפות-מה במושב האחורי. לפחות כעת בקרת יציבות היא תקנית גם בדגם הבסיסי, וגם נוחות הנסיעה השתפרה במעט.
עיצוב ; יכולת דינמית ; חבילה
מושב אחורי ; תא מטען ; צריכת דלק
אפילו בליסינג ניתן למצוא מכוניות קצת יותר מעניינות וקצת פחות המוניות
: רכב מאוד אמין, עיצוב יפה ונוח. תת דגם:1.6 אוטומט Active
המלצה -הרכב מפגין אמינות מטורפת,בנסיעה רגועה קבועה ניתן להגיע לצריכת דלק 1:14 משולב.בנסיעה של המשפחה האוטו צורך 1:13.3 לפי ממוצע מאז שהרכב אצלנו.עיצוב הרכב מאוד יפה, קונסולה יפה.במשך 3 שנים לא תוקן כלום חוץ מטיפולים תקופתיים.
לחיוב - בגאז' ענק. רכב מאוד מרווח. רכב אמין.
לשלילה - הרבה שטח מת בראות.
הרכב מפגין אמינות מטורפת,בנסיעה רגועה קבועה ניתן להגיע לצריכת דלק 1:14 משולב.בנסיעה של המשפחה האוטו צורך 1:13.3 לפי ממוצע מאז שהרכב אצלנו.עיצוב הרכב מאוד יפה, קונסולה יפה.במשך 3 שנים לא תוקן כלום חוץ מטיפולים תקופתיים.
בגאז' ענק. רכב מאוד מרווח. רכב אמין.
הרבה שטח מת בראות.
מאזדה 3 ורנו פלואנס הן שתיים מהבולטות מבין ערימות המכוניות הממלאות את מגרשי המכוניות המשומשות של חברות הליסינג. אז מי מהן עדיפה עבור הלקוח המחפש משפחתית משומשת?
דגמי 2012 החדשים של מאזדה 3 הגיעו השבוע לישראל. מה חדש ומה קצת פחות?
כל הפרטים אודות מתיחת הפנים של מאזדה 3, שתגיע ארצה במהלך 2012.
מתיחת פנים קלילה למאזדה 3 הוצגה אמש בתערוכת הרכב של ניו-יורק. החידוש העיקרי – מנוע בנזין חדש
קינן כהן ממגזין הגה חזר ארצה מהשקת צמיגי מישלין החדשים עם התרשמות קצרה משלושת ההוט-האצ' החמות ביותר בשוק האירופאי.