Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום חצי שנה ו11,000 קילומטר עם מאזדה ספיריט 2009


OranKimhi
שימו לב! השרשור הזה בן 3573 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

את הרכב רכשתי כמעין הגשמת חלום (ב 2004 מאוד אהבתי את ה 3 וה6 החדשה) בגיל 16 וחצי חבר גנב את הרכב לאמא שלו ונסענו איתו, בתור ילד מתלהב נורא התלהבתי והחלטתי שיבוא יום וארכוש לי אחת כזאת. לאחר שחרורי עבדתי ואמרתי עד שתתחיל שנת הלימודים ארכוש לי אחת ( התכנון הייתה לישנה יותר אבי התעקש לקנות כמה שיותר חדש).

התחלתי לחפש ספיריט האמת החיפוש מתיש! רוב הכלים שחוטים! ואלה שבמצב טוב דורשים מחירים לא ריאליים. לבסוף הגעתי לרופא שיניים בירושלים שרכש ספיריט חדשה(בדיוק כשהן הגיעו) וקיבל הצעה מעליבה במוסכי הטרייד, כשראיתי את הרכב הוא היה מאוד מוזנח ( לא שטף אותה לעולם) אבל מבפנים שמור מאוד הכל במקום טיפולים רק במורשה ובלי תקלות מיותרות ב 4 שנים שהיה על הכביש. העסקה נסגרה 15 אלף ש"ח מתחת למחירון ( אחרי זה גיליתי שבמאזדה הציעו לו 22 מתחת).

הרכב עבר דייטלינג קומפלט,כמו כן הותקנו פנסי ערפל מקוריים סט ניקלים ( ידיות מראות קאפים מ EBAY) כבל AUX מקורי,וילון אחורי של מאזדה, לא בשביל משהו אבל הרכב סובב ראשים שיגעו אותי בכל מקום מוכר מוכר ( כשאמרתי כן מחירון אנשים ברחו)

הרכב נסע כ 100 קילומטר ביום ( ראשון עד חמישי בסופשים הוא נח) רוב הנסיעה בין עירונית בנסיעה רגועה שיוט על 90-100 (וייז פתוח מצלמות עניינים) הרכב תודלק כל 560 קילומטר, צריכת הדלק נעה בין 12.3 ל 12.8, הכי גרוע שהצלחתי להביא את הרכב היה 1-8.5 זה היה כשרכשתי אותה וכל היום הסתובבתי עם החברים.

מבחינת נסיעה לרכב רצועת כח מצוינת, הרכב אומנם לא מטוס אבל נוסע מעולה כשלוחצים על הגז הוא לא פרייאר ( שונה פלאים מה 1.6) המזגן מצוין הברקסים הרגישו לי בסדר, ההיגוי מצוין ( זה לא שנהגתי על הרבה מכוניות אבל זאת ללא ספק אחת המשפחתיות שהכי נהנתי לנהוג עליה) בידוד רעשים טיפה לוקה בחסר לטעמי בנסיעה במהירות גבוהה נשמעים רעשים, איכות החומרים מעפנה ,הכל נסגר עם קליפסים כשפורק המשענת יד וכל הרדיו לחיבור הAUX גרדתי בראש שעות פחדתי שכשאחזיר את זה למקום כל הרכב יירעיש בנסיעה, למרות זאת הכל הורכב והרכב היה שקט בלי קרקושים מיותרים בנסיעה.

יש לי כמה חברים שנוסעים על רכבי ספורט, פעם אחת הצטרפתי אליהם לנסיעה ספורטיבית, המאזדה חלשה מהם משמעותית ( צפוי) אבל הסבה לי המון הנאה בנסיעה הזאת, הלב ירד לתחתונים כמה פעמים במהלך הדרך אבל אני חושב שהספיריט עושה אותך נהג טוב יותר הרכב מאוד סלחן,כשמבטלים את ה ESP הוא יושב על הכביש לא רע בכלל ועם כל הסיבובים של כביש הצפון העליות הירידות יחידת הכח משאירה כח זמין כל הזמן, למעשה כל הגודשות היו מתרחקות בקו ישר ובסיבובים לא נכנסו בהרבה מהר יותר ממני ( נשמע מסוכן נכון אבל מצמצמים נזקים, קמים ב 5 בבוקר כדי שלא יהיו רכבים על הכביש שומרים על להשאר בנתיב)

הרכב נכנס לטיפול 90 אלף במאזדה עוז בעכו ( כשבוע לאחר הרכישה) התברר שפלאגים אירדיום הוחלפו ב 75 במקום ב 90 ולכן הפלאגים נחסכו ממני,באתי עם השובר מהדואר ( בדיקת משכון) ולכן ייצא ששילמתי רק על הפילטר מזגן ועוד איזה חרטה כמו מים לוישרים כל הטיפול ייצא 270 ש"ח.

טסט 1500 ש"ח לאחר 4 חודשים.

חלון אחורי שנהרס ( יום העצמאות שמתי דגל מודבק אחי הקטן הוריד את החלון והוא נכנס עם החלון פנימה הדבר שיגע את המנוע וכל פעם שהיו מורידים את החלון הוא היה עולה ויורד עולה ויורד ולא מפסיק עד שמכבים את האוטו, חשמלאי של מאזדה סידר את זה ולא רצה על זה כסף).

בסוף פרסמתי אותה למכירה (מחפש לרכוש דירה וצריך את המזומן נזיל) פרסמתי אותה אלף ש"ח מתחת למחירון ( כי לא באמת רציתי למכור כנראה) הרכב נמכר תוך פחות מ 24 שעות לראשון שראה אותה.

בסך הכל אם אני מסתכל מבחינת עלויות:

1500 ש"ח טסט, 270 ש"ח טיפול, 500 פנסי ערפל, כל שאר האביזרים עוד 500 ש"ח, נוסיף לזה את זה שבמחירון היא ירדה 11 אלף שח, יצא שנסעתי עם הרכב חצי שנה ולא סבלתי מירידת ערך.

בכל אופן נרכשה במקומה סובארו אימפרזה 2004 שכבר מוצעת למכירה,רכב שביאס אותי ברמות!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על הסיקור,רק לא הבנתי,רשמת שהרכב ירד ב11 אלף שקל-בחצי שנה?

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תמונות תמונות תמונות :)

הרכב הראשון שלי רכב מעולה אמין זריז ונראה טוב , זול לאחזקה שים דלק וסע .

Seat Leon FR 2014 Stage 2 Veloster Turbo 2014 Black - sold Polo GTI 2012 BLACK Stage 2 - sold White Pontiac Solstice 2007 - sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על הסיקור,רק לא הבנתי,רשמת שהרכב ירד ב11 אלף שקל-בחצי שנה?

ירד ב 7 חודשים מ 67 אלף שקל ( משוכלל לא משוכלל 65), ל 56 אלף שקל.

דרך אגב ממש לא רכב ראשון שלי, היה לי לפני פגו 206 ,ניסאן אלמרה פרפקט תמונות נוספו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש.

 

בתור אחת האופציות לרכב העתידי שלי, אני שוקל את האחות הכמעט תאומה שלה, פורד פוקוס II 2.0 (המושבים של מזדה 3 לא נוחים לי).

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצריכת דלק לא אופטימית מדי?

 

אם זו הספיריט מהצורה ה"חדשה" (למרות שהיום היא כבר ישנה) דור 2, עם 5 הילוכים אז אני מניח שתצא לו צריכה כזו (בנסיעה יחסית רגילה).

 

עם הרכב שלי (דור 1), 4 הילוכים, אני הוצאתי הכי חסכוני - 1 ליטר ל-12.5 ק"מ

בפאביה המגבים אפילו לא צריכים לעבוד, הם לא מנגבים את הטיפות אלא מפחידים אותן
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משלושה חברים שונים בעלי אותו רכב (שניים שנתון 9 ואחד 08 ) הצריכת דלק שציינת קצת מוזרה. כל היום הם מתלוננים על צריכה שנעה בין 1ל8 ל 1-10 במקרה הטוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב שלו היה מהדור הראשון אם אני זוכר נכון.

 

לגבי צריכת הדלק, יש לי שני חברים שמחליפים ספיריט בספיריט, שניהם עברו לאחרונה לדגם החדש ובעבר של שניהם היה דור 2 ולאחר גם את הדור הראשון. אנחנו נוסעים יחד הרבה ואני נהגתי דיי הרבה ברכבים שלהם וצריכת דלק של 8 ק"מ לליטר קיבלנו כשלא ריחמנו במיוחד על הרכב.

גם בנסיעה עירונית הרכב הזה מציג צריכת דלק שפויה יחסית.

הדור השני היה חסכוני מעט יותר וגם שקט בשיוט בזכות ההילוך החמישי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי, פעם אמרתם להפסיק לחלום על קורולה - הסכמתי. עכשיו שעברתי לרכב ספורטיבי יחסית עם מנוע 2000 גם זה אסור8)

 

בסוף החלום שלי יהיה דייהו לאנוס בגללכם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3573 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...