סקודה ראפיד ספייסבק היא גרסת האצ'בק מאובזרת, איכותית ומעוצבת יותר של הראפיד ליפטבק (סדאן) המוכרת. נפח תא המטען קטן ל-384 ליטרים (מ-530 ליטר) לטובת מראה האצ'בק אופנתי יותר. הראפיד ספייסבק מצויידת בחישוקים גדולים יותר שתורמים למראה המצודד אך פוגמים בנוחות הנסיעה שמתלכתחילה לא הייתה מנקודות החוזקה של הראפיד. תא הנוסעים מעוצב יותר וכולל גג זכוכית פנורמי שתופס אך כל שטח הגג אך אינו נפתח, מושבים ספורטיביים מעוצבים ומערכת מולטימדיה בעיצוב שתואם את זו המקורית (התקנה מקומית) שמחליפה את מערכת השמע הבסיסית של הראפיד ליפטבק. מערכת ההנעה של סקודה ראפיד ספייסבק זהה לזו שקיימת בדגם הליפטבק ומורכבת ממנוע 1.4 ליטר טורבו בנזין שמפיק 122 כ"ס ותיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים. השילוב עובד מצויין והמנוע מאיץ את הראפיד בזריזות מרשימה והעברות ההילוכים נעשות במהירות ויעילות. עם זאת, תיבת ההילוכים נוטה לייצר מעט רעידות במהירויות נמוכות. למרות הביצועים המצויינים, הראפיד איננה סובלת מצימאון יוצא דופן לבנזין והציגה צריכת דלק לא רעה של 11.5 ק"מ לליטר במסגרת מבחן דרך. על אף היותה הראפיד ספייסבק זולה יותר מגרסת הסדאן, היא מאובזרת, נאה, ואיכותית יותר ולמרות הוויתור על נפח תא המטען, היא אופציה מושכת בהרבה מאחותה בעלת תא המטען הנפרד.
: רכב גרוע לא שווה את הכסף תת דגם:1.4 אוטומט סטייל
המלצה -הרכב סובל מרעידות בעצירה בתחילת נסיעה ותוך כדי נסיעה במהירויות נמוכות. לאחר פרוק והחלפה של מס' חלקים במנוע ושבוע וחצי עבודה במוסך שלא פתרו את הבעיה, נאמר במוסך קרני אור שהרכב רועד אבל תקין. כל זה לפני 6000 ק"מ.
לחיוב -
לשלילה - שרות של המוסך גרוע ביותר.
: בעיות במנוע שבסקודה לא יודעים לפתור.
המלצה -רעידות במנוע בתחילת נסיעה. בסקודה החליפו פלגים מזרקים ועוד פעם פלגים וצינור פליטה. לא הצליחו לפתור את הבעיה והחליטו שזה צריך להיות בדגם הזה. כל זה ממתי שהרכב יצא מהחברה.
לחיוב -
לשלילה -
: בעיות במנוע שבסקודה לא יודעים לפתור.
המלצה -רעידות במנוע בתחילת נסיעה.בסקודה החליפו פלגים מזרקים ועוד פעם פלגים וצינור פליטה.לא הצליחו לפתור את הבעיה והחליטו שזה צריך להיות בדגם הזה.כל זה ממתי שהרכב יצא מהחברה.
לחיוב -
לשלילה -
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על סקודה ראפיד ספייסבקהרכב סובל מרעידות בעצירה בתחילת נסיעה ותוך כדי נסיעה במהירויות נמוכות. לאחר פרוק והחלפה של מס' חלקים במנוע ושבוע וחצי עבודה במוסך שלא פתרו את הבעיה, נאמר במוסך קרני אור שהרכב רועד אבל תקין. כל זה לפני 6000 ק"מ.
שרות של המוסך גרוע ביותר.
רעידות במנוע בתחילת נסיעה. בסקודה החליפו פלגים מזרקים ועוד פעם פלגים וצינור פליטה. לא הצליחו לפתור את הבעיה והחליטו שזה צריך להיות בדגם הזה. כל זה ממתי שהרכב יצא מהחברה.
המשפחתית הקטנה מקבלת פנסי לד וקסנון, דיפונים איכותיים יותר, אינטרנט אלחוטי ומנוע שלושה צילנדרים
בשורה התחתונה - סקודה ראפיד ספייסבק סקאוט-ליין הותירה אותי בדילמה לא קלה. האם זו מכונית שמשאירה את העוגה שלמה או מתכון שהתפספס? מה מקבלים פה ועל מה משלמים פה?
סיטיגו, פאביה, ראפיד, אוקטביה וגם הייטי – כל אלו יוצעו במחירים מוזלים ללקוחות שיזמינו עד סוף דצמבר
צ'מפיון מוטורס מרעננת את ליין הדגמים של סקודה עם השקת דגם 1.2 ליטר לראפיד סדאן וספייסבק, העשרת אבזור, הורדת מחירים, שדרוג מנועים ועוד
סקודה ראפיד ספייסבק סקאוטליין היא המכונית המושלמת בשביל חובבי עיצוב שטח הסולדים מלכלוך
הספייסבק נטולת הישבן היא גרסה איכותית, מעניינת ויפה הרבה יותר מהמונית הלאומית הנוכחית. מבחן דרך לאחות האירופאית
סקודה משיקה את גרסת ההאצ'בק של המשפחתית הקטנה ונכנסת לקטגוריה כמעט חפה ממתחרות. תשווק בישראל עם מנוע 1.4 ליטר מוגדש טורבו, תיבת DSG עם שבעה הילוכים וברמת גימור אחת
סקודה חושפת גרסת האצ'בק 5 דלתות לראפיד, שתהיה מעט קצרה יותר מגרסת הליפבק אך לא פחות שימושית. ב-2014 היא תגיע אלינו.