תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • סקודה
  • סקודה ראפיד ספייסבק
  • סקודה ראפיד ספייסבק – 5 דלתות

    סקודה ראפיד ספייסבק

    סקודה חושפת גרסת האצ'בק 5 דלתות לראפיד, שתהיה מעט קצרה יותר מגרסת הליפבק אך לא פחות שימושית. ב-2014 היא תגיע אלינו.

    • 16-07-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    הצצה ראשונה אל גרסת ההאצ'בק 5 דלתות של סקודה ראפיד, שזוכה אצל סקודה לכינוי ספייסבק. מדובר בדגם ההאצ'בק הראשון מזה שנים שמציגה סקודה, לאחר שהתרכזה זה שנים בתצורות המרכב סדאן וליפטבק. אך בסקודה כמו בסקודה, גם גרסת ההאצ'בק חייבת להיות שימושית במיוחד ולהציע תא מטען עם נפח עצום. כך שלמעשה, למרות ההצהרות על גרסת האצ'בק צעירה וספורטיבית מציגה הראפיד 5 דלתות עיצוב שמזכיר מאוד רכבי סטיישן קומפקטיים.

    ולא רק המראה רומז על סטיישן, אלא גם הנתונים היבשים. לסקודה ראפיד ספייסבק תא מטען בנפח של 415 ליטרים כשהמושבים זקופים או 1,380 ליטרים לאחר קיפול המושבים. לגרסת הסטיישן של פורד פוקוס החדשה, לשם השוואה, יש תא מטען בנפח של 476 ליטרים במצב הרגיל (או 1,500 ליטרים לאחר קיפול המושבים). אורכה הכללי של המכונית קצר ב-18 סנטימטרים מאורכה של גרסת הליפבק (שנמכרת כרגע בארץ), אך בסקודה מבטיחים שהאורך לא יבוא לידי ביטוי במרווח הפנים שיישאר זהה.

    סקודה ראפיד ספייסבק

    המפרט הטכני המלא של סקודה ראפיד ספייסבק ייחשף ככל הנראה לקראת השקתה בחודש ספטמבר הקרוב, בתערוכת הרכב של פרנקפורט. ככל הידוע היצע יחידות ההנעה יהיה זהה לזה של גרסאות הליפבק ויכלול מבחר של ארבעה מנועי בנזין ושני מנועי טורבו-דיזל. רשימת האבזור תכלול גג שמש פנוראמי, שמשות אחוריות כהות, ספוילר אחורי בעיצוב ספורטיבי, חישוקי סגסוגת ואופציה לפנסי קסנון.

    הרכב צפוי להגיע לישראל ברבעון הראשון של 2014.

    סקודה ראפיד ספייסבק

    dddd