לקסוס CT היא הניסיון הראשון של יצרנית הפרימיום היפנית להגיע אל סגמנט הפרימיום קומפקט, או אם תרצו - להתחרות במכוניות כמו אודי A3 ובמוו סדרה 1. כרגיל אצל לקסוס, יחידת ההנעה היא היברידית ולא טורבו-בנזין או דיזל. גם תיבת ההילוכים היא אוטומטית רציפה ולא כפולת מצמדים או אוטומטית רגילה. אפשר גם להבין שגם התנהגות הכביש לא ברמה האירופאית המקובלת בקטגוריה. אז מה כן? לקסוס CT היא מכונית איכותית ונעימה למדי לשימוש, עם תא נוסעים שקט בצורה חריגה לטובה וחומרים באיכות גבוהה מאוד. תא המטען קצת קטן וגם המושב האחורי לא מאוד מרווח, אבל מי שלא זקוק להם יהנה ממכונית מאוד איכותית, נעימה ומאוד מאוד חסכונית בדלק.
איכות חומרים; צריכת דלק נמוכה;
התנהגות כביש; תא מטען קטן;
למי שמחפש איכות ולא התנהגות כביש;
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על לקסוס CT היברידיבשנת 2005 היה ה-RX הראשון להציע מכונית יוקרה היברידית מאז, לקסוס, חטיבת היוקרה של טויוטה מכרה מיליון מכוניות היברידיות ברחבי העולם
לקסוס פותחת את שנת 2015 עם הוזלה של עד 20,000 ש"ח בדגמים השונים
היפניות בפסגה עם לקסוס במקום הראשון, האירופאיות מאחור ואינפיניטי נופלת 14 מקומות. התקלות הנפוצות ביותר - במערכות מולטימדיה
לקסוס עדכנה את הקומפקטית היוקרתית שלה עם מתיחת פנים קלה לשנת 2014. האם היא רלוונטית גם היום, לאור התחרות החדשה מגרמניה ושוודיה? מבחן דרך.
מתיחת הפנים של לקסוס CT200h מגיעה לישראל וכוללת יותר אבזור, בידוד רעשים משופר ועיצוב חיצוני חדש. מחיר החל מ-173 אלף ש"ח.
לקסוס מציגה מתיחת פנים לדגמי ה-CT200h, עם שינוי קל בעיצוב החיצוני וללא שינוי ביחידת ההנעה. בישראל בתחילת 2014.