תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • לקסוס
  • לקסוס CT היברידי
  • לקסוס CT היברידי
  • לקסוס CT200h מתחדשת

    לקסוס CT היברידי

    לקסוס מציגה מתיחת פנים לדגמי ה-CT200h, עם שינוי קל בעיצוב החיצוני וללא שינוי ביחידת ההנעה. בישראל בתחילת 2014.

    • 21-11-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    לקסוס CT200h, מכונית היוקרה ההיברידית-הקומפקטית של לקסוס, מתחדשת עם מתיחת פנים משמעותית לשנת 2014. המכונית, שהושקה לראשונה במהלך שנת 2010, הפכה לדגם הנמכר ביותר של לקסוס בישראל ולאחד הדגמים החשובים ביותר של היצרנית בעולם. אך היא אינה המתחרה היחידה בסגמנט זה, אליו הצטרפו מאז השקתה של ה-CT מתחרות חדשות וחזקות למדי - אודי A3 החדשה, מרצדס A קלאס ובמוו סדרה 1. עכשיו הגיעה תורה של לקסוס להתחדש ולהציג מתיחת פנים משמעותית ל-CT שתסייע לה להמשיך ולעמוד בתחרות.

    לקסוס CT200h 2014

    מתיחת הפנים של לקסוס CT200h היא עיצובית בעיקר וכוללת מעט מאוד שינויים טכניים. מתחת למכסה המנוע נותרה אותה יחידת הנעה היברידית, שמקורה בטויוטה פריוס. זו כוללת מנוע בנזין בנפח 1.8 ליטר ומנוע עזר חשמלי בהספק משולב של 134 כוחות סוס. צריכת הדלק נותרה ללא שינוי אך פליטת המזהמים (CO2) הופחתה במעט. בלקסוס מספרים כי בדגם החדש בוצעו לא פחות מ-94 שיפורים שונים לבידוד הרעשים, כמו גם כיול מחדש למערך המתלים.

    רשימת העדכונים הקוסמטיים של ה-CT200h כוללת בראש ובראשונה עיצוב חיצוני חדש, המיישר קו עם שפת העיצוב הנוכחית של המותג. הגריל הקדמי הוחלף ועוצב מחדש בגריל בעיצוב "שעון החול" המאפיין את דגמי המותג הנוכחיים. בפרופיל הותקנו חישוקי סגסוגת חדשים, בקוטר של 16 או 17 אינטש'. מאחור ניתן לזהות פגוש אחורי חדש בעיצוב שונה במעט ובנוסף תציע לקסוס אופציה לצבע חדש - "אדום לקסוס".

    בתוך תא הנוסעים של לקסוס CT200h ניתן יהיה למצוא גלגל הגה בעיצוב חדש ולוח שעונים מחודש עם מסך מידע צבעוני חדש. כמו כן תציע ה-CT המחודשת מערכת שמע משופרת עם איכות שמע עדיפה, מצלמת רוורס, מערכת עזר לחניה ומבחר גדול יותר של צבעי ריפוד לתא הנוסעים.

    שיווקו של הדגם המחודש בישראל צפוי להתחיל במהלך הרבעון הראשון של שנת 2014.

    לקסוס CT200h 2014

    dddd