בשנת 2014 מכרה לקסוס 1,003 מכוניות חדשות, שמייצגות עליה של 75% ביחס לנתוני 2013. נראה ששנת 2015 תהיה שנת עליה נוספת, שכן בזכות שינוי מדרגות המס והפחתה משמעותית של המס על מכוניות היברידיות התאפשר ליבואנית להוזיל את מרבית דגמיה בשיעור ניכר.
את מצעד ההוזלות פותחת ה-CT200h, שמחירה ירד ב-3,000 ש"ח ויעמוד מעתה על החל מ-170,000 ש"ח לפני תוספות. בהמשך אנחנו פוגשים את לקסוס IS300h שמחירה נחתך בלא פחות מאשר 10,000 ש"ח ויחל מעתה ב-239,000 ש"ח.
אך שתי ההוזלות הללו כמעט ומחווירות לצד הצניחה שחווה מחירו של לקסוס RX שעומדת על 20,000 ש"ח בשתי הגרסאות, הבנזין וההיברידית, ומחיריהן יעמדו כעת על 375,000 ל-RX350 ו-395,000 ש"ח ל-RX450h. בנוסף, תשיק לקסוס מהדורה מיוחדת ומוגבלת של ה-RX שעונה לשם Limited Edition. החבילה, שכוללת מערכת שמע עם 15 רמקולים מבית Mark Levinson, תאורת LED מלאה ואקטיבית, וחישוקי 19 אינץ' תעלה 45,000 ש"ח בדגם RX350
או 60,000 ש"ח ב-RX450h.
אך לא הכל וורוד במטה של לקס מוטורס, וישנה גם עליית מחירים בדגם ה-GS300h. בעקבות עליתו של הדגם מקבוצת זיהום 2 לקבוצה 3 צמח מחירן של גרסאות לקצ'רי ופרימיום ב-30,000 ו-35,000 ש"ח בהתאמה. על מנת לאזן את העלייה, תשיק לקסוס גרסת כניסה חדשה בשם Executive שתעלה 339,000 ש"ח.
מחירם של שאר הדגמים של לקסוס נותר ללא שינוי, ותוכלו לראות את מחירון לקסוס 2015 המלא כאן.