תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • לקסוס
  • לקסוס CT היברידי
  • יוקרה ירוקה

    לקסוס CT היברידי

    בשנת 2005 היה ה-RX הראשון להציע מכונית יוקרה היברידית מאז, לקסוס, חטיבת היוקרה של טויוטה מכרה מיליון מכוניות היברידיות ברחבי העולם

    • 13-04-2016
    • מאת: קינן כהן, צילום: לקסוס

    עם היצע של גרסה היברידית אחת לפחות בכל סגמנט מרכזי בו היא מחזיקה דגם, לקסוס בהחלט ראויה לתואר מותג היוקרה הירוק ביותר.

    את ציון המכונית ההיברידית המיליון שהיא NX300h עשתה לקסוס במסירת המכונית לבעליה במילאנו איטליה באופן אישי על ידי אלן אויטנהובן, נשיא לקסוס אירופה.

    באופן טבעי, אירופה המודעת סביבתית היא המובילה בדרישה למכוניות ההיברידיות של לקסוס, בשנה שעברה מכרה לקסוס באירופה 40,629 מכוניות היברידיות מתוצרתה, שהן 64 אחוזים מסך המכוניות של המותג שם. על פי לקסוס שיעור הגרסאות ההיברידיות במערב אירופה עומד על 95 אחוזים מהמכונית מתוצרתה. מדובר באחוז גבוה אפילו מזה של השוק האמריקני, אחד המרכזיים מבחינת החברה, שם המספר עומד על 38,540.

     

    לקסוס RC300h ההיברידית החדשה - ספורטיבית וירוקה

    אפקט ההיברידיות של טויוטה הצליח לחדור אפילו למעוזי השמרנות של יצרניות הפרימיום האירופיות והיום למרצדס, ב.מ.וו וגם לאודי (E tron) יש גרסאות היברידיות לדגמים שונים.

    בישראל נמכרות גרסאות היברידיות של לקסוס מאז שנת 2008, גם אצלנו הנתח שהן תופסות מכלל מכירות המותג גדול למדי. בשנת 2015 נמכרו 1,040 יחידות היברידיות של דגמי לקסוס השונים שמהווים 73 אחוזים מסך המכירות. הדגם ההיברידי הנמכר ביותר היא הלקסוס CT200h.

    לקסוס CT200h הלקסוס ההיברידית הנמכרת ביותר בישראל

     

    dddd